Stylizacje w maju

Wiosna skłoniła mnie skutecznie do częstszego wychodzenia w plener i fotografowania i w dzisiejszym wpisie będzie można zobaczyć tego rezultaty. Zdjęć wreszcie zaprezentuję tutaj więcej niż 4 czy 5, a i ubrań DIY będzie tu sporo, w przeróżnych stylizacjach:)

Zacznę od stylizacji spacerowej, którą wybrałam na ciepły, wolny, weekendowy dzień. Bluza we wzór paisley cieszy się teraz popularnością, szczególnie w wolne dni. Dzięki niej nawet najprostszy zestaw wygląda ciekawiej:


Bluza: DIY
Bluzka: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Okulary: Ray Ban


Po dość ciepłym pierwszym weekendzie maja nastąpiło ochłodzenie i to dość drastyczne. Nie pamiętam, kiedy ostatnio w maju było tak zimno, chwilami nawet u nas padał śnieg i grad. Na szczęście nie mieliśmy tutaj autentycznej zimy w środku wiosny, bo to, co napadało roztapiało się dość szybko. O tym, jak zimno było świadczy fakt, że nosiłam wtedy jeszcze jesienny zestaw, którego podstawą był flauszowy, fioletowy płaszcz, rękawiczki i botki:


Płaszcz: DIY
Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Top: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC
Rękawiczki: Wittchen

Czekali wszyscy na lato i na szczęście w połowie miesiąca chłody zaczęły przemijać:) Z wielką ulgą można było przerzucić się na lżejsze ubrania, w tym letnie bluzki, jak na przykład ta z naszywaną aplikacją w kwiaty:


Top: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torba: DIY
Okulary: Ray Ban

Dni były ciepłe, wieczory jeszcze chłodne, więc wychodząc z domu w godzinach popołudniowych i wiedząc, że wróci się późną porą trzeba było jednak zabierać ze sobą coś cieplejszego. W dzień było tak ciepło, że ubrałam czarną bluzkę na ramiączkach, ale wychodząc na Noc Muzeów założyłam już czerwoną, cienką kurtkę. A zdjęcie zrobiłam już w dzień, aby uchwycić w tle ten piękny, biały bez, który w tym roku bardzo krótko kwitnął: 


Kurtka: Camaieu
Top: n/n
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC

Pod koniec miesiąca miało miejsce bardzo ważne wydarzenie w rodzinie, czyli komunia mojej chrześnicy:) Po Mszy pojechaliśmy na poczęstunek do jej domu, był on dokładnie w ogrodzie, gdyż pogoda pozwoliła nam na to. A oto, co wybrałam na tą szczególną okazję:



Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC
Pierścionek: n/n

Po komunii pogoda na szczęście dalej pozostała piękna i słoneczna, więc na co dzień mogłam ubrać bluzkę bez rękawów i spodnie za kolano. Tutaj całym urozmaiceniem dość prostego zestawu jest bluzka uszyta z dwóch różnych dzianin, z fantazyjnym, pofalowanym dekoltem



Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC
Okulary: Ray Ban

To z kolei bardziej sportowy zestaw, wybrany na zakupy popołudniową porą w dniu, gdzie temperatura sięgała ok. 27 stopni. Wreszcie miałam okazję założyć szorty z wysoką talią, które skończyłam szyć parę miesięcy temu i z niecierpliwością czekałam na ocieplenie, aby móc je zacząć nosić. Do stylizacji czarno czerwonej wybrałam oczywiście torbę utrzymaną w tej samej kolorystyce, a urozmaiconą jedynie o kwiatowy wzór:



Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Buty: Ryłko
Torba: DIY

43 komentarze:

  1. Cóż tu rzecz - zdolna z Ciebie bestia:)
    Umiejętność szycia na maszynie zawsze była tym, czego innym piekielnie zazdrościłam. Aż w końcu postanowiłam coś z tym zrobić, nabyłam maszynę i będę się uczyć, trochę mi mama pomoże.
    A na Twojego bloga chętnie będę zaglądać po wskazówki i inspiracje, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że postanowiłaś się nauczyć szycia, bo to jest wiedza w 100% przyswajalna:) Dziękuję za dobre słowa i zapraszam częściej. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wszystkie ciuszki piękne!! Mój faworyt spódnica i bluzka z aplikacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności. Bluza jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maria these are all fabulous looks. Beautiful pictures too.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz niesamowity talent krawiecki :) Śliczne ubranka i super wyglądasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Po prostu mnie zamurowało ! Jestem pełna podziwu dla Twojego talentu do szycia ! Super ! Aż brak słów by opisać ten podziw :D W dodatku okolica do zdjęć taka ładna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa:) A okolica do zdjęć to jest podwórze przy moim domu. Bardzo przyjemne miejsce do robienia zdjęć:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pięknie. Mnie porwały bluzki czarna , czerwona i w aplikacje. Są świetne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hope you're week is going great Maria!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, it is:) I hope, that you`re week is great too!

      Usuń
  9. Mario Tamaro, piękne te twoje "uszytki".
    Czarny top z aplikacjami kwiatów - super!
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i także przesyłam Tobie moc pozdrowień:)

      Usuń
  10. świetna jest bluza z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta bluzeczka w kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta spódnica z komunii! Tobie bardzo jest do twarzy w czerwonym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Cieszę się, że tak uważasz, bo to jest jeden z moich ulubionych kolorów:)

      Usuń
  13. Ostatni zestaw najbardziej trafia w mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przedostatnia stylizacja the best.😊 lekko marynarski look

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie czuć u Ciebie wiosnę;)
    Zapraszam Cię też do mnie po nominację do Liebster Award!
    Zabawa nie jest oczywiście przymusowa, ale będzie mi bardzo miło jeśli się pokusisz o wzięcie w niej udziału;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pamięć o mnie i miłe słowa:) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Cóż za talent! Szycie na maszynie opanowałaś chyba do perfekcji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka w kwiatki mnie urzekła - super jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz piękne włosy i do twarzy Ci we wszystkich stylizacjach :) Pozdrawiam :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger