Czarna bluzka z diamentowym dekoltem

Bluzkę, którą tu dziś zaprezentuję wyróżniają przede wszystkim dwa szczegóły. Po pierwsze, dekolt w kształcie diamentu, po drugie krótkie rękawy poszerzane na linii wszycia do pachy. Wykrój na nią jest wynikiem odpowiedniego modelowania szablonu bluzki podstawowej i rękawa. Została lekko dopasowana za pomocą zaszewek piersiowych i pionowych. Z tyłu wszyłam suwak kryty o długości zbliżonej do tych, które wszywam do sukienek. Podkroje pach wykończyłam za pomocą lamówki ze skosu, dekolt z kolei odszyciem.

Tą bluzkę zaczęłam szyć z myślą o imprezie sylwestrowej, do kompletu dla spódnicy z wyszywanego tiulu i kopertówki. Byłaby idealna, gdyż na tle jej czerni obie te rzeczy prezentowałyby się rewelacyjnie. Problem w tym, że pierwotnie miała być luźniejsza i bez suwaka z tyłu, ale podczas przymiarek zdałam sobie sprawę, że jednak lepiej będzie się prezentować przynajmniej lekko dopasowana, ale wtedy suwak będzie koniecznością. Ponieważ przed imprezą zabrakło mi czasu na niezbędne poprawki i zakupy w pasmanterii, bluzkę sobie odpuściłam (choć z trudem) i zostawiłam jej dopracowywanie na nieco spokojniejszy czas. Tak się złożyło, że dokończyłam ją dopiero parę dni temu i oto efekty:


















Bluzka jest lekko dopasowana, ale uszyta z bardzo mało elastycznej bawełny z domieszką. Dlatego wszycie długiego krytego suwaka okazało się niezbędne:



Tak z bliska prezentuje się dekolt w kształcie diamentu:



Rękawki są krótkie i szerokie, takie najbardziej lubię:


40 komentarzy:

  1. Ładnie leży, fajny krój. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzeczka, choć akurat krój nie dla mnie. Za to Modelka ;) wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny kroj bluzeczki i cudowne motylkowe rekawki, ktore bardzo lubie! Wygladsz w tej bluzeczce wyjatkowo uroczo! Fajna nazwa dla dekoltu, wczesniej mowilo sie "wyciecie w serek" lub "V wyviecie"...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)Ale dekolt w serek jest trochę inny, to jest szpic od samego ramienia, natomiast ten jest po części prostokątny. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Świetna robota, bardzo podoba mi się ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zdolniacha z Ciebie! świetna jest ta bluzka. Bardzo elegancka i świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bluzeczka, te rękawki dodają jej lekkości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że dają taki efekt. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Wspaniała bluzka, mnie to się kojarzy jakoś orientalnie. Przypomina mi chińskie stroje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chińskie? Hm, może trochę, choć tam jednak kolory dominują:)

      Usuń
  8. What a beautiful blouse!
    I really love the elegant sleeves!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka piękna, czarny kolor to pasuje do wszystkiego, fajny krój. PS. kliknęłam w reklamy:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fakt, do wielu stylizacji będzie można ją założyć.

      Usuń
  10. Bluzeczka jest śliczna, bardzo ładny ma fason, podobają mi się jej rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny fason . Super rękawki i podmarszczony dół , na dodatek mój ulubiony kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post, love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest śliczna, bardzo ładnie leży:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna bluzeczka www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, romantyczna bluzeczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. klasyczna, prosta elegancja. bardzo mi się podoba. w każdej szafie powinna być taka - idealna do tworzenia przeróżnych setów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To prawda, czarny top do wielu stylizacji będzie pasował

      Usuń
  17. Jest bardzo ładna <3
    Uwielbiam bluzeczki, gdzie jest wcięcie w talii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Simple yet very cute! I love the sleeves.


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger