Bluzka "śpiące koty"

Jestem ogromnym kotomaniakiem. Odkąd pamiętam, w moim otoczeniu zawsze był jakiś kot, a obecnie są aż 3. Co więcej, nie umiem przejść obojętnie nawet obok tych napotkanych na ulicy czy w pomieszczeniach i zawsze próbuję je przywołać i pogłaskać:) 

A dziś koty wystąpią w roli głównej również na nowej bluzce, która jest bardzo ważna i niezwykła z kilku powodów. Po pierwsze, dzianina, której użyłam do jej uszycia, była moim specjalnie wyselekcjonowanym prezentem urodzinowym (miała być to jakaś tkanina lub dzianina z wzorem kota, nawet bardzo ekscentryczna). Po drugie, wreszcie uszyłam z niej bluzkę z gumą przy dekolcie, taką hiszpankę:) Po trzecie, jej uszycie bardzo fajnie zbiegło się w czasie z dodatkowym wyzwaniem grupy Phenomenal Us, którego tytuł brzmiał "Kocia dzikość". Wszystko to razem sprawiło, że prace nad nią poszły błyskawicznie.

Dzianinę typu single jersey wybrałam sobie na dresówka.pl, bo tam właśnie znalazłam wzór najbardziej pasujący do tego, o jaki mi chodziło. Nawet był w tej sprawie mały research na jednej szyciowej grupie na facebooku i bardzo dziękuję wszystkim, którzy podsyłali mi linki do tkanin i dzianin w różne sympatyczne koty:)

Ponieważ pierwszy raz zamawiałam coś w tym sklepie, były obawy, czy z przesyłką wszystko  będzie ok, na szczęście paczka wylądowała u mnie nawet dzień przed urodzinami, także prezent dostałam idealnie na czas. 

Już podczas oglądania zdjęć dzianiny w sklepie internetowym zorientowałam się, że widzę z niej luźną bluzkę, z szerokimi rękawami, najlepiej falbaniastymi i długości 3/4. Dłuższe musiałyby być już węższe, gdyż byłyby na co dzień zbyt mało praktyczne. Dodatkowo, znalazłam wreszcie zaginioną wkładkę z wykrojami z Anny Moda na Szycie 4/2014 i tam własnie model 26 okazał się wykrojem na moja wymarzoną bluzkę. 

No i oto ona. Pozy będą nieraz dziwne, ale tak bardzo chciałam Wam pokazać te rękawy:)

bluzka koty


bluzka z dzianiny





bluzka z szerokim rękawem

bluzka koty


A jak wygląda w wersji z odsłoniętymi ramionami?

hiszpanka z dzianiny



Guma schowana jest w tunelu. Dźwiga na sobie ciężar odpowiedzialności za zmniejszenie i utrzymanie w ryzach dekoltu o szerokości ponad 1,5 m:)


A to moje wymarzone, szerokie, ale jednocześnie praktyczne rękawy z małą falbaną:


59 komentarzy:

  1. Kotomaniaczka zrozumie kotomaniaczkę... bluzka obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzeczka! tylko mogę pogratulować świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piekne koty i bluzka! :) Masz dobre wyczucie i talent, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka i taka wielofunkcyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam z kotami, tak je uwielbiam i jak widzę jakieś na drodze to też wołam i chce je pogłaskać:) Bluzka urzekła mnie z tym wzorem a nawet pasuje ten fason :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tkanina , a fason bluzki bombowy. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzeczka i krój :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam, uwielbiam kotki i też mam na ciuszkach i nawet dwie broszki. Twoja bluzeczka strasznie mi się podoba i fason i wzór, brawo, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bluzka a kotki na niej takie urocze...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. I am a catmommy, therefore I LOVE cat prints ;)
    The blouse is so amazing my dear, such a really nice styling.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny krój ma ta bluzka! a kociaki, totalne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Your blouse is a wonderful piece!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  14. That blouse is so lovely on you!!
    Those cats are super cute <3
    Have a lovely week,Maria!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba zarówno motyw jak i fason bluzki :) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie dopasowany fason do Twojej sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna ta bluzka ! :)
    Z piesiami byla takze ladna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam słabość do kotów, ale wolę gładkie materiały ;) bluzka bardzo fajnie uszyta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja z kolei bardzo lubię wzory, także takie zabawne :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger