Czerwona dzianinowa bluzka

Jakiś czas temu ją uszyłam i pokazałam światu na stronie Burdy. Tylko, że wtedy jeszcze nie prowadziłam bloga, a chcę się koniecznie pochwalić tutaj. Poza tym, dorobiłam kilka zdjęć w ogrodzie- białe bzy zakwitły i stanowią piękne tło.



Bluzka została zrobiona z elastycznej cienkiej dzianiny. To mój własny projekt. Fason jest bardzo prosty i wygodny w noszeniu, dlatego chciałam ją czymś urozmaicić, aby nie był to tylko kolejny zwykły podkoszulek jakich miliony. Ozdobiłam dekolt kwiatkami z materiału, które uszyłam z resztek tego samego materiału i ozdobiłam białymi koralikami. Wypełniają one też przestrzeń między kwiatami i myślę, że dodaje takiego bardziej wyrafinowanego charakteru:)




Stała się szybko moją ulubioną. Kocham czerwień i mam w planach jeszcze parę rzeczy w tym kolorze uszyć:)


Przyznam szczerze, że cienką dzianinę się kiepsko szyje:/ rozciągliwość i wrażliwość tego materiału potrafią zirytować. Trzeba uważać, aby nie było nadmiaru okazji do prucia. Trudy szycia rekompensuje wygoda i uniwersalność.


18 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka i bardzo fajny pomysł z tymi kwiatkami i koralikami- dodają jej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Na tym mi bardzo zależało, aby wyszło bardziej ozdobnie, "jakoś". Dodać detale, które przykuwają uwagę, a jednocześnie pozostają subtelne:)

      Usuń
  2. Bluzka świetna i jakie piękne bzy ! Moje ulubione kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szkatułka Emi:) ja też je bardzo lubię, mają cudowny zapach. Te białe nieco subtelniejszy. Szkoda tylko, że tak krótko kwitną.

      Usuń
  3. Piękna :) Uwielbiam makową czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, Bardzo Ci w niej do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna bluzeczka. Ciekawy pomysł na ozdobienie dekoltu :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzeczka :-) Bardzo ładnie ozdobiona :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna dziewczyna w pięknej bluzeczce.Masz talent.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki.Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you sooooooooooooooo much for sharing your style with us.
    Glad to have found you
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger