Czarne rybaczki

Kolejne spodnie własnego wykonania przybyły w mojej kolekcji. Tym razem postanowiłam uszyć sobie takie o długości za kolano, bardzo lubianej przeze mnie na lato. Są one znacznie bardziej uniwersalne niż szorty, a że mój wyjazd wakacyjny zbliża się wielkimi krokami, chciałam sobie nowe koniecznie sprawić z tej okazji:) Ponieważ zostały uszyte z czarnej bawełny z elastanem, nie są może szczególnie wyróżniające się, ale takie ubrania basic też w garderobie bardzo się przydają.

Do ich uszycia wykorzystałam wykrój z Burdy 11/2014 #117. Wcześniej na jego podstawie uszyłam spodnie sztruksowe i jeansowe rurki. Może i to mało pomysłowe po raz trzeci szyć coś na podstawie jednego wykroju, ale cóż ja poradzę, że lubię ten model, bo spełnia w zasadzie wszystkie warunki na udane spodnie? A przecież dobrze dobrane spodnie to podstawa:) Choć szczerze mówiąc po szyciu 3 par dopasowanych spodni z kieszeniami jeansowymi, szlufkami i suwakiem asymetrycznym mam ochotę teraz uszyć sobie dla odmiany jakieś takie o najprostszym kroju, luźne, pozbawione jakiegokolwiek zapięcia i z gumą zamiast paska:)

Spodnie na potrzeby zdjęć zestawiłam razem z krótką bluzką, aby pokazać je w jak najlepszym stopniu. Za tło z kolei robi piękny, kwitnący jaśmin, na który napatrzeć się nie mogłam, bo to jeden z moich ulubionych letnich krzewów. Bardzo chciałam go uchwycić na zdjęciach i cieszę się, że mi się to udało.









Tak wyglądają bardzo ważne dla mnie detale przodu w zbliżeniu:



41 komentarzy:

  1. Super, krój także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spodnie latem sa najwygodniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I najbardziej uniwersalne, dla mnie to taki must have tego sezonu:)

      Usuń
  3. Super Ci wychodzą te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie odszyte. Wyglądasz w nich bombowo. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie skrojone i uszyte rybaczki, Fajnie mają Ci, którzy sami potrafią i skroić i uszyć, cóż :/ nie ja nie ja. Super wyszły! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajoskie!!!:D
    Marzą mi się dopasowane rybaczki z wysokim stanem:D
    Takie jak miała Kim Wilde https://www.youtube.com/watch?v=k_6eIzdHxmQ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rybaczki z wysokim stanem i ja się chyba kiedyś postaram, bardzo mi się takie podobają. Dziękuję:)

      Usuń
  7. Kiedyś miałam takie rybaczki białe, czarne, różowe i widzę, że moda do nich wraca. Może kiedyś uszyje takie podobne, a zdecydowanie wolę opracować własny wykrój :) - Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio wzięłam się za robienie własnych szablonów, z tym, że na razie zaczęłam od spódnicy i bluzki i ciekawa jestem co mi z tego wyniknie:) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. masz cudowne włosy :)

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear I folow you on GFC N.143 if you want follow me back you do me happy <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. So awesome!

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne i profesjonalnie wykończone! Masz talent! Dobre spodnie uszyć to sztuka. Pozdrawiam serdecznie, udanego weekendu!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że lubisz szyć :D Chodzę do odzieżówki więc przez 2,5 roku miałam zajęcia na szwalni. Ogólnie cieszę się że już tego nie robię gdyż wolę projektować ^^
    PS:Ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo:) Bo projektowanie to wyzwanie, sama ostatnio zaczęłam bawić się w robienie własnych szablonów, zatem oby tylko wszystko wyszło jak należy:)

      Usuń
  13. I hear from people that trousers are tricky to sew right but you did it darling. The fit is amazing. Perfect time of year to style this one. Beautiful pictures.

    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! takie spodnie to świetna baza dla wielu stylizacji :) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i to jest w nich najlepsze:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  15. Nice outfit, you look gorgeous!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie sprawdzone modele to podstawa. Spodnie na wakacyjne wyprawy idealne. Wygodne, niebrudzące się a na dodatek z duzym potencjałem.

    OdpowiedzUsuń
  17. The pants are so summer!
    Have a lovely day :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger