(Prawie) dwie torby w jednej

Kolejnym projektem mającym na celu wykorzystanie resztek po większych szyciowych projektach była torba typu shopper. Miała składać się ona z pasów z 3 różnych tkanin. Długo nie mogłam zdecydować się na ułożenie pasów, czy zrobić pionowe, czy poziome. W końcu, po naprawdę długiej chwili namysłu zdecydowałam się na ułożenie pionowe, a do ich wykonania wybrałam: 
Początkowo obie strony miały składać się z kombinacji czerwono-kwiatowo-czarnej, ale czerwonej krepy wełnianej miałam za mało i nie wystarczyło jej do wykrojenia 2 takich samych kawałków. Dlatego postanowiłam, że moja torba z jednej strony będzie stanowiła połączenie 3 tkanin...

shopper


... a z drugiej tylko dwóch, czarnej i kwiecistej:

shopper

I dlatego zyskałam dwie torby za jednym zamachem:)

Torba miała być początkowo takim zwykłym, prostym shopperem, ale ostatecznie postanowiłam dodać do niej podszewkę. Nie byle jaką, bo soczyście czerwoną, pozostałą po szyciu sukienki na specjalne okazje:)


Przy okazji, postanowiłam wypróbować zapięcia magnetycznego. I najchętniej bym już przy torbach tylko takie robiła:)


Była już u mnie torebka dopasowana do spodni, tym razem dopasowałam ją sobie do sukienki. Oto dowód:






33 komentarze:

  1. Super, obie strony ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a lovely project. I love that it's a set with the dress.

    http://www.fashionablyidu.com/2017/05/heat-wave.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-kwiecista mi się bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna świetna torba i wspaniały pomysł na wykorzystanie resztek .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowo! Rany, ja to mam dwie lewe ręce do takich robót :P Brawo! I kompozycja z sukienką- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta torba :)

    PS Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. super to zrobiłas, bardzo mi się podoba taka torebka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł - uwielbiam ręczna robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł! Jak dwie różne torby, a tu prosze ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great work the same stamp is perfect

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę zaglądać, sama też szyję ale nigdy nie uczyniłam z tego pasji... tym bardziej Cię podziwiam za radość z tego co robisz :) Zapraszam też częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, będziesz tu zawsze mile widziana :)

      Usuń
  12. Nice looks!
    xx
    http://losaway.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna torba, choć kolorystyka nie moja :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger