Patchworkowa mini torebka

Oto moje drugie podejście do techniki patchworku. Tym razem miałam pomysł na małą torebkę z klapą i paskiem na ramię. Wykonałam ją z  resztek czarnych spodni dżinsowych, które użyczyły mi już tkaniny dla torby szachownicy i resztek bawełnianej tkaniny, z której ok. 2 lata temu uszyłam sobie spodnie na lato. Uznałam, że materiał w kwiaty będzie wyglądał ciekawie w połączeniu z czernią i rzeczywiście, wzór i kolorystyka torebki bardzo przypadła mi do gustu: 

mini torebka

Klapa torebki mogła być trochę lepiej usztywniona, podklejenie jej fizeliną po obu stronach nie dało takiego efektu, jakiego się spodziewałam. W przyszłości trzeba będzie zastosować albo siatkę z włóka szklanego lub pcv, gruby filc, sztywną tkaninę, albo spróbować zaprzyjaźnić się z ekoskórą. Klapa zamykana jest na... guziki z pętelką. Rozwiązanie nie jest to może najbardziej praktyczne, za to miłe dla oka:)

torebka na ramię

Guziki wybrałam pozłacane, w kształcie kwiatka:


Torebka zawiera podszewkę, do której wszyłam dwie kieszenie, w tym jedną z przegródką. Dzięki nim mam miejsce na portfel, telefon i przydatne drobiazgi:



Mam teraz torebkę dopasowaną do spodni:) Tak prezentuje się ona w komplecie z nimi:

torebka patchwork



45 komentarzy:

  1. Ale cacko sobie uszyłaś.
    Pozdrawiam Cię ciepło i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Superowa! Podziwiam dziewczyny które potrafią tworzyć takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda do tych spodni idealnie. Nigdy nie pomyślałam aby połączyć dwa kwadraty różnych tkanin. Zawsze wybieram jedną tkaninę na wierzch a drugą jako podszewkę do toreb. Pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Też kiedyś tak robiłam, ale z patchworkiem jest dużo zabawy, a i chciałam też chociaż trochę uporać się z zalegającymi resztkami tkanin.

      Usuń
  4. Szycie to moja ukryta pasja, która czeka uśpiona, aż znajdę odrobinę czasu. Gdybym szyła sobie torebkę, zrobiłabym wnętrze w neonowym kolorze, żeby już nigdy niczego nie zgubić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, neonowe wnętrze + jeszcze kilka kieszeni i schowków:)

      Usuń
  5. ALe super ta torebka. I jak pasuje z tymi spodniami. Komplet marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest moc - torebka dobra idelanie do spodni - pomysłowo. Ta kwiecysty materiał wygląda jakby to był haft krzyżykowy. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ten wzór na tkaninie i mi bardzo się podoba :)

      Usuń
  7. Bomba projekt . Ze spodniami wygląda pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny materiał w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka nie dla mnie, bo ja lubię bardziej proste, ale to nie zmienia faktu, że świetnie CI pasuje i bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Proste torby też są przydatne, ale jakaś bardziej szalona czasami się przydaje:)

      Usuń
  10. o proszę i spodnie w ten sam deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool combo, such a glam idea!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  12. The bag is incredibly beautiful and matches the pants perfectly. Great look Maria!


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebka! Baaaardzo podoba mi się ten kontrast.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na torebkę! Bardzo mi się podoba :)
    Ja niestety nie mam takich zdolności, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Szycie to akurat umiejętność w 100% do nauczenia się, więc może...

      Usuń
  16. Super torebka 😉 w dodatku do tych spodni komponuje się idealnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  17. That bag is so wonderful!!!
    Have a lovely weekend :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger