Organizer na dodatki do garderoby

Jak powszechnie wiadomo, wiosna to czas sprzyjający porządkom. Pewnego razu doszłam do wniosku, że przydałoby się zwolnić jedną szufladę z komody w pokoju. Wybór padł na tą, którą zajmowały mi czapki, rękawiczki i paski. Postanowiłam uszyć dla nich organizer, aby dzięki temu trzymać je w garderobie, gdzie będą lepiej dostępne i bardziej "na widoku". Jego formę samodzielnie wykreśliłam na podstawie kształtu jednego z wieszaków. Zawiera 5 głębokich kieszeni, w których wszystko na szczęście się zmieściło. Organizer wykonałam z tej samej bawełny w kwiaty, z której wykonałam pokrowiec na deskę do prasowania i organizer na biurko

Tak prezentuje się on sam z siebie:

organizer



A tak, gdy jest zapełniony wszystkim, co z szuflady do niego przeniosłam:

Organizer do garderoby

Dół został wykończony podłożeniem:


A tak wygląda wlot na górę wieszaka:


Choć z tej tkaniny w kwiaty uszyłam już 3 rzeczy, pozostał mi jeszcze jej całkiem duży kawałek. Aktualnie zastanawiam się, co jeszcze do wystroju domu lub pracowni mogłabym z niej zrobić?

35 komentarzy:

  1. Swietny, ja swojego czasu szylam takowe na bizuterie :) tutaj to moj stary blog ;) http://ksiezniczkawbryczesach.blogspot.ch/2013/04/moj-organizer.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny wyszedł:) I biżuteria jest łatwo dostępna, ale jednocześnie ładnie uporządkowana:)

      Usuń
  2. Pomysłowy organizer i piękny. Zyskałaś miejsce na nowe łaszki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Tak, cała szuflada została zwolniona i zagospodarowana pod zupełnie inne rzeczy. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. świetny! podziwiam Twoją kreatywność i staranność z jakąś wykonałaś ten organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny ten organizer, muszę i ja coś podobnego wymyślić do łazienki, tam mam mało miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A wiesz, i do mojej łazienki chyba też by się taki przydał:)

      Usuń
  5. Świetny gadżet, fajna sprawa na uporządkowanie np. pasków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na organizer;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł!
    Ja też mam problem z brakiem miejsca, zawsze ubrania sezonu innego niż obecnie panujący upycham na pawlaczu – ale nie wszystkie się tam mieszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak robię, bo inaczej ubrania z obecnego sezonu nie zmieściłyby się w garderobie:) Dziękuję!

      Usuń
  8. Fantastic for organizing items in home
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo praktyczny organizer. A wzór - piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten wiosenny organizer! i piękny i potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny i praktyczny!!! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny! Chciałabym mieć kiedyś garderobę, a w niej takie cudo!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyszedł :) piękny i jaki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O to coś czego ewidentnie potrzebuje. Może w końcu pozbędę się bałaganu w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the print and the deep pockets make this so perfect!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    As on this month, MyLyfeMyStory has been officially renamed as Harija Ravi :)
    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger