Pokrowiec na deskę do prasowania

Postanowiłam ostatnio nieco upiększyć moją domową pracownię, aby stała się ona przyjemniejszym miejscem do pracy. Najpierw uszyłam pokrowiec na małą deskę do prasowania, gdyż poprzedni był już mocno zużyty. Na uszycie tego pokrowca wybrałam 100%  bawełnianą, grubą tkaninę z IKEA w kwiaty. Wykrój przygotowałam samodzielnie, wystarczyło tylko dokładnie odrysować na materiale kształt deski i dodać dość duże (4 cm) zapasy na brzegi, do których przyszyłam lamówkę, pod którą ukryłam sznurek. I oto efekt:

deska do prasowania





39 komentarzy:

  1. I love the floral pattern!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracownia będzie piękniejsza mimo niewielkiej zmiany. Brawo ! Miłego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jeden detal a sporo zmienił i zapoczątkował liczniejsze zmiany:) Dziękuję!

      Usuń
  3. Bardzo przyjemnie wygląda teraz ta deska, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the fabric you picked for this project. Very cute.

    http://fashionblyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczyła mnie mini wielkość tej deski, moja jest bardzo duża i na takiej prasuje mi się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są dwie, jedna normalnej wielkości, druga to właśnie ta mniejsza. Ta miała bardziej sfatygowany pokrowiec:)

      Usuń
  6. Twoja deska otrzymała urocze nowe ubranko. Moja deska od dawna potrzebuje przemiany, ale jakoś nie mogę się za to zabrać - dziś czuję się zainspirowana :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że zainspirowałam do zmiany i dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  7. niby tylko deska a miłą dla oka :) Super
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny pokrowiec. Mojej desce chyba też by się przydało takie odświeżenie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wygląda, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wzór materiału wybrałaś na pokrowiec :)
    Super pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i wygląda świetnie! Sprytne rozwiązanie ze sznurkiem. Podkradam bo i mojej desce zamarzyło się nowe ubranko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciekawa jestem, jak u Ciebie wyjdzie:)

      Usuń
  12. bardzo ładny pokrowiec :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jaki piękny, a ja idę a łatwiznę i kupuje gotowy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pokrowiec, przydałby mi się taki bardzo bo ten mój jest bardzo stary ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger