Spodnie w kwiaty. Hit sezonu wiosna/lato w moim wykonaniu

Każdy, kto choć czasem zagląda na tego bloga wie, że bardzo lubię kwiatowe wzory. Dla mnie ubrań z nimi nigdy nie będzie za wiele. Dlatego, gdy znalazłam w sklepie tą tkaninę natychmiast postanowiłam ją kupić:


Jest to bawełna z domieszką lycry, której faktura odrobinę imituje jeans. Tanina wprost wymarzona na wąskie spodnie, które już od jakiegoś czasu chciałam sobie uszyć:).

Spodnie zaczęłam szyć według wykroju #104 z Burdy 3/2013 (już kiedyś ten szablon był pomocny do uszycia sztruksowych spodni 3/4), ale posłużył mi on jedynie jako forma wyjściowa dla własnego projektu. Całość została zwężona, a górę wydłużyłam tak, aby sięgała do talii. Dodałam  pasek, to "coś" osłaniające suwak i zapięcie na zatrzask. Nogawki specjalnie zostawiłam dłuższe, aby sięgały za kostki. Wyszły mi takie oto spodnie, z których jestem wyjątkowo bardzo zadowolona:












Podłożenia nogawek zostały przyszyte ręcznie i ukryte pod welurową tasiemką:



Do uszycia tych spodni niezwykle przydatna okazała się znajomość wykonania szwu francuskiego:


Dodatkowym atutem tych spodni jest to, że są wygodne. Ponieważ z pogodą w tym roku bywa różnie, z pewnością niedługo zaprezentuję je w jakiejś codziennej stylizacji:)

99 komentarzy:

  1. Bardzo fajny motyw, piękne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy odwazylabym sie zalozyc spodnie w kwiatki :)))) , ale Tobie wyjatkowo pasuja. do tej czarnej bluzeczki sa idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie? Są fajne:)) Chociaż w sumie zależy co kto lubi, ale mi się kwiatowe wzory na spodniach szalenie podobają:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Piękny wzór! Bardzo ładnie na Tobie leżą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie spodnie idealne na wiosnę :) Świetny materiał, warto było go zakupić i teraz masz spodnie nie powtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie takich nie widziałam u nikogo:) W sumie one mogą być całoroczne, choć wiosną i latem ten wzór wyjątkowo się sprawdza:) Dziękuję!

      Usuń
  5. I love this post dear! Hope you have a lovely day.

    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    xoxo;
    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. So great pants.
    Kisses

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny materiał :) Wyglądasz w nim cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny material i wspaniale uszalas z niego spodenki. Wygladsz w nich wyjatkowo i bardzo orginalnie, gratuluje Mario Tamaro:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spodnie, tkanina śliczna - lubię kwiaty na czarnym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Te kwiaty są właściwie na granatowym tle, na zdjęciach ono tak ciemno wyszło.

      Usuń
  10. W ogóle myślałam, że na pierwszym zdjęciu jest poduszka jasiek hehehe
    Kurczę kochana no mega szacun za uszycie takich spodni, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała :P hehe
    Swoją drogą, to spodnie chyba natrudniej uszyć co? mi w sklepie ciężko dobrać, a co dopiero uszyć idealnie dopasowane :)

    Super!

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo widać tkanina ta chciała być użyta na poszewke, ale ja uznałam, że lepiej sprawdzi się na spodniach:) Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa:)) Szycie jest kwestia nauki i wprawy. Na początku wszystko wydaje się trudne, ale z czasem nawet bardziej skomplikowane fasony nie wydają się takie straszne:)

      Spodnie nie są może najtrudniejsze do uszycia, za to wymagają dosyć dobrego dopasowania. Moim zdaniem trudniejsze są kurtki i płaszcze:) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają! Wzór, a szczególnie ten krój z wysokim stanem:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają! Wzór, a szczególnie ten krój z wysokim stanem:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny materiał to połowa sukcesu. Spodnie wyszły rewelacyjne. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą całkowicie. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Omg! You are so talented!! Love your pants.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Omg! You are so talented. Love your pants!!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful. I love your pants.

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam podobne spodnie za jakieś 300 zł w sklepie:D piękne Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  18. możesz swój własny salon otworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i kiedyś go otworzę, kto wie?:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  19. Kochana spodnie uszyć to prawdziwy wyczyn, sa świetne i bardzo na czasie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wyzwaniem, bo muszą być bardzo dobrze dopasowane, bo jak nie, to jest kicha:) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  20. brawo! jestem pełna zachwytu, że tak młoda osóbka takie cuda tworzy :)
    Tradycyjnie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! These pants are so stunning! Good job darling!!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    OdpowiedzUsuń
  22. Great look
    love the pants

    New post :
    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny krój! Prezentują się naprawdę super;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your pants!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie :) Jejku jaki Ty masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fabulous! Such an amazing talent. http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Tamaro! Jak ja dawno tu do Ciebie nie zaglądałam! Spodnie są piękne, materiał rzeczywiście cudo - kwaiaty wyglądają jak haftowane! Gdybym umiała szyć, strzeliłaby sobie z tego ołówkową kieckę do kolan :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi zatem widzieć Cię tutaj ponownie:) Spódnica z tego materiału też wyszłaby bardzo ładna, ja dość długo stałam przed dylematem, czy uszyć spodnie czy żakiet czy prostą krótką sukienkę. Szkoda, że nie kupiłam go więcej. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa:)

      Usuń
  28. Great work <3 have a nice day! Noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  29. I like the flower pants and how you have combined them! I can imagine you will wear these beautiful pants very often!
    xx Rena
    International Giveaway: Bags are More Than Fun for Me
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Amazing!!

    Federica
    http://www.thecutielicious.com
    The Cutielicious

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ten model spodni, choć u mnie przeszedł już kilka modyfikacji, z tym, że odwrotnie, bo ja obniżałam pas. Świetny wzór, bardzo Ci pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go lubię, bo jest bardzo dobrym punktem wyjścia do różnych modyfikacji:) Dziękuję:)

      Usuń
  32. So beautiful!! looks great on you, the print is so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing ,the floral Print looks beautiful! Great Work!

    lovely Greets <3

    OdpowiedzUsuń
  34. I love thes epants, amazing print!!!!
    Take care always, love Paola, xo.
    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  35. Super spodnie! Zdolniacha z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale masz talent!!!!!!! ZAZDROSZCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful pants and background, you look lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  38. you are so talented! amazing floral material...and I really like these pants you made from this material. Your legs look a mile long.... such a great outfit!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Those pants are fab!!! Love the floral print!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  40. Super wypadaja te kwiatowe spodnie szczegolnie na tle Twojego ogrodu (Wlasnie zawsze chcialam sie Cie zapytac: To Twoj ogrod? Ogromnie Ci go zazdroszcze). Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana:) Tak to ogród przy moim rodzinnym domu, bardzo mi się on podoba:) Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Już Ci pisałam mistrzyni szycia - spodnie są pięknie odszyte. I bardzo zgrabnie w nich wygladasz.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog ;)! Poszukuje dobrej krawcowej;)! Na moim blogu modowym pojawił sie nowy post: http://kingefashion.com/barbie-t-shirt-and-grey-skirt/ - zapraszam serdecznie:)! Bede zagladac tutaj czesciej, dodaje do obserwowanych. Buziaki, Kingefaashion:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialne spodnie :) chciałabym byc tak zdolna jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w Twoich rękach, szycie to umiejętność, którą da się opanować:) Dziękuję bardzo za miłe słowa!

      Usuń
  44. Moje marzenie, nauczyć się szyć ubrania;) Patrze na Twoje prace i nabieram jeszcze większej ochoty!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że te prace wywołały w Tobie takie odczucia:) Życzę, aby udało Ci się spełnić to marzenie, bo z doświadczenia wiem,,że warto. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger