Wyraziste tło: czerwona mini spódniczka

Mam słabość do kwiatowych wzorów na ubraniach. Tylko, że po uszyciu x rzeczy w kwiaty pojawia się problem, jak je teraz nosić?

Rozwiązaniem zawsze niezawodnym okazuje się zestawianie 1 wzorzystego elementu garderoby z gładką resztą. Dlatego co pewien czas kupuję tkaninę pozbawioną wzorów i szyję z niej coś, co da się połączyć razem z wzorzystymi ubraniami.

Już jakiś czas temu nabyłam czerwoną krepę wełnianą, z której zaczęłam szyć sukienkę. Po wykrojeniu poszczególnych jej elementów okazało się, że został jeszcze całkiem spory kawałek, z którego coś konkretnego mogłoby powstać. Postanowiłam uszyć z niego spódniczkę mini, na którą wykrój zaczerpnęłam z Burdy 7/2013 #121. Pomimo, iż wprowadziłam kilka zmian, fason nie jest wymyślny, taki w sam raz na na spódnicę, która ma być przede wszystkim tłem. Zresztą, dzięki intensywnej czerwieni stanowi bardzo wyraziste tło:)








Do szablonu wprowadziłam kilka zmian, głównie dlatego, że materiału było odrobinę za mało na skrojenie przodu i tyłu w całości. Przód mojej spódnicy składa się włącznie z 3 części:


Z tyłu znajduje się szew (tam miałam też początkowo przenieść suwak, ale zmieniłam zdanie):


A tak wygląda wewnętrzna strona:



Prace nad tą spódnicą trwały ok. 3 wieczory, najwięcej czasu zajęło mi oczywiście wprowadzanie zmian do wykroju oraz dopasowanie odszyć do nowej formy. Poza tym obyło się bez żadnych komplikacji i zyskałam nowy letni ciuch:)

44 komentarze:

  1. Amazing. I love the finishing, very clean. You do such a great job and it looks amazing on you!.
    Join: Fabulous Giveaway For My 1year Blog Anniversary
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty krój w tym kolorze wygląda elegancko. Spódniczka pięknie wykończona i starannie ją odszyłaś , gratuluję i miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że zwróciłas uwagę na te detale, jestem z nich bardzo zadowolona:)

      Usuń
  3. Moja droga, Ty z każdego kawałka materiału wyczarujesz coś pięknego :)
    Śliczna spódniczka i bardzo zgrabnie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta i fajna, wprost stworzona do noszenia z bardziej wzorzysta lub wymyslna gora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna spódnica i bardzo ładnie odszyta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. You look so pretty!
    Have a nice day!
    Noora / www.noorajatuukka.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  7. So pretty dear! That belt is so nice!

    RedLip&Love

    OdpowiedzUsuń
  8. This red mini skirt fits you very well and the blouse is matching perfectly <3
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska jest ta spódniczka :) I ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna spódniczka. :)
    Zapraszam na konkurs. :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta mini spódniczka w dodatku w czerwonym kolorze to strzał w 10:P
    Piękna i świetnie uszyta;)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your red skirt!!

    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. marzy mi się maszyna do szycia :) świetna mini:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ma kolor! Podoba mi się mega :D
    obserwuję:)
    pozdrawiam buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. such a fabulous look! i absolutely love your top :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks gorgeous! i love the Skirt :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey girl! Just stopped by to see what you've been up to lately, :))).
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś stworzona do czerwieni i do takich mini spódniczek! Śliczny zestaw wyszedł i pieknie w nim wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz, bo czerwony to jeden z moich ulubionych kolorów:)

      Usuń
  19. Bardzo kobiecy element garderoby! Mało, że czerwona to jeszcze mini. Świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger