Czarne szorty z wysokim stanem

Chcąc jeszcze bardziej rozwinąć swoje umiejętności w konstruowaniu odzieży, zabrałam się za przygotowanie wykroju na spodnie, chociaż byłam nastawiona do tego projektu sceptycznie. Wobec spodni mam wymagania, bo ubieram je bardzo często i z tego powodu są one dla mnie podstawą codziennego ubioru. Preferuję dopasowane modele, które ładnie układają się na figurze, a model książkowy wydawał mi się zbyt luźny i bezkształtny. Mimo to, postanowiłam dać mu szansę i w razie coś nanieść odpowiednie poprawki. Wypróbowałam go na szortach uszytych z resztek tkaniny bawełnianej z domieszką, z której szyłam bluzkę z diamentowym dekoltem.  W spodniach i tak najwięcej problemów przysparza góra, więc najważniejsze bym na nich rozpracowała. Ku mojemu zaskoczeniu, forma wyszła bardzo dobra, nie musiałam nawet nic zwężać ani poszerzać, jedynie pasek wycięłam odrobinę za długi. W związku z tym, szorty jak najbardziej nadają się do noszenia na co dzień, a co więcej, o podobnym kroju uszyłam sobie jeszcze jedne, ale z innego materiału i o nich też pewnie niedługo napiszę. I to na pewno nie będą ostatnie spodnie uszyte na podstawie tego wykroju:)

czarne szorty z wysokiem stanem


szorty











Na tył szortów naszyłam kieszenie, które skopiowałam z innych spodni:



Guzik dobrałam czarny ze starym złotem, w podobnej tonacji utrzymany jest też suwak:


Przy pasku wszyłam podtrzymywacze, tak na wszelki wypadek jakby się schudło:) 


64 komentarze:

  1. Ładne, szycie spodni to nie moja liga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty na Twojej boskiej figurze prezentują się fantastycznie:-) Bardzo podoba mi się naszyjnik który wybrałaś do tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty świetne wykonanie a guzik jest piękny. Fajne dodać jakiś dodatek aby wyróżnić ubiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)Zgadzam się, dodatki czasem "robią" cały ubiór

      Usuń
  4. Uwielbiam połącznie czerni z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne - moje próby konstrukcji spodni zakończyły się niepowodzeniem, ale kiedyś na pewno do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mi szorty na szczęście wyszły bardzo dobrze, wreszcie nie miałam licznych dopasowani, jak w przypadku spodni szytych z wykrojów z gazet. Teraz szyję na podstawie tego samego wykroju dłuższe spodnie i już poprawki się zaczęły, bo dolna część nogawek wyszła bardzo szeroka.

      Usuń
  6. Szorty wyszły eleganckie , widzę też je z krótką marynarką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ciekawie wyglądałby taki zestaw:) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Chciałabym już moc biegać po dworze w takich krótkich spodenkach :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale tegoroczna wiosna jak na razie nie daje okazji:)Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Perfect top and color looks fab on you

    OdpowiedzUsuń
  9. I love this outfit dear. Simple and chic!
    Thanks for the visit ;-)
    Have a great week !

    http://otherguiltypleasures.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  10. Red is your colour! You look absolutely adorable with this look!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszły te spodenki!!!
    Powinnaś je nosić jak najczęściej, bo jesteś bardzo w nich zgrabna!
    I jest czerwień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja bym je nosiła często, gdyby tylko pogoda mi na to pozwalała:)

      Usuń
  12. Piękny krój! Kojarzą mi się ze stylem pin-up i od dawna poluję na taki wykrój. Niestety nigdzie nie znalazłam właśnie takiego- idealnego pod każdym calem.
    Super blog, doceniam zarówno to co szyjesz i to co piszesz:)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych szyciowych sukcesów :)
    p.s. w wolnej chwili zapraszam na polka-dots.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać:)Cieszę się, że szorty kojarzą się ze stylem pin up, to chyba przez tą podwyższoną talię, bardzo lubię zresztą taki fason:)

      Usuń
  13. WOw! Szycie szortów i spodni to wyższa szkoła jazdy! Wygląda na to, że dla ciebie to już umiejętność dobrze opanowana. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te spodenki mam jedne takie kupione , ale chciałabym mieć takie kolorowe na lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozostaje tylko znaleźć jakiś fajny materiał:)

      Usuń
  15. jestem pod wrażeniem :) świetne spodenki, idealnie na Tobie leżą :)
    bardzo ładny guzik dobrałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te spodenki! :* pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam:MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. very classy look! :)

    ephemeralfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. great post :)
    have a nice week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Your talent amazes me Maria. Cute shorts!

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szycie spodni to wyzwanie! Twoje wyszły super i fajnie w nich wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super szorty! Bardzo fajnie je zestawiłaś;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja już wiosenna :)
    Super jest :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Żeby ta wiosna tylko naprawdę nadeszła

      Usuń
  23. Lubię spodnie i szorty z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szorty wyszły Ci rewelacyjnie, bosko w nich wyglądasz, idealna figura ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię spodnie z wyższym stanem! fajnie, ale popracuj trochę nad jakością zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale na zdjęciach od strony technicznej za bardzo się nie znam :)

      Usuń
  26. Szorty są naprawdę ładne! :)
    Podoba mi się cała stylizacja. Bardzo kobieca!
    Jak dobrze, że już niedługo i będzie mozna tak chodzić nie tylko po domu ;)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Liczę na to, na szczęście pogoda się już poprawiła

      Usuń
  27. Świetny krój spódniczki, bardzo takie lubię. Pozdrawiam. Stylizacja 10/10.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne i świetnie leżą. :) Lubię takie nieco dłuższe szorty zamiast niesamowicie krótkich, są eleganckie i nogi lepiej się w nich prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo )Ja też takie wolę bo lepiej się w nich czuje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger