Kwietniowe stylizacje

Po bardzo zimnym i mroźnym marcu dostaliśmy od pogody rekompensatę w postaci bardzo ładnego, ciepłego kwietnia. Zaraz po zimie od razu zrobiło się lato. Z ta nagłą różnica pogodową udało mi się nawet nieźle poradzić. Zapraszam na podsumowanie stylizacji kwietniowych:)

Kwiecień rozpoczął się w świątecznym nastroju. Na śniadanie wielkanocne zawsze warto przygotować sobie coś specjalnego. Nawet, jeśli święta te spędzamy w domowym zaciszu jedynie z kilkoma osobami.


Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Rajstopy: Gatta
Buty: Prima Moda


O ile w trakcie świąt wielkanocnych jeszcze z domu wychodziłam w zimowym płaszczu, tak już kilka dni później stylizację codzienną uzupełniałam zaledwie letnią kurtką:


Kurtka: DIY
Szmizjerka: DIY
Rajstopy: Gatta
Botki: Wojas
Torebka: CCC

W kwietniu zaczęłam swoją przygodę z serią wyzwań Phenomenal Us. Od dawna śledziłam ich przebieg, ale dopiero teraz zdecydowałam się dołączyć i przygotować zestaw zgodny z tematem przewodnim, którym była tęcza. Zestawiłam więc czerwoną kurtkę, niebieskie dżinsy i bluzkę we wzory. Dzięki temu kolorów miałam pod dostatkiem:)


Kurtka: Camaieu
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torba: DIY
Bransoletka: Rossmann

Choć w połowie kwietnia już bez problemu można było nosić bluzki i sukienki z krótkim rękawem, albo i bez nich, musiały być one uzupełniane kurtką. W południe upały bywały, ale rano i wieczorem jeszcze ziąb.


Kurtka: DIY
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Baleriny: Vesuvio
Torba: Jacqueline Riu
Okulary: Ray Ban

Drugie wyzwanie w Phenomenal Us zatytułowane było Kolorowe kratkowanki. Uświadomiło mi ono, że ubrań w kratkę mam jak na lekarstwo, na szczęście coś dało się znaleźć i zestawić ze sobą.

Kurtka: DIY
Bluzka: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Torba: DIY
Buty: Ryłko
Szalik: Cubus

Kwietniowa, ciepła pogoda w ciągu dnia sprawiła, że wycieczki rowerowe, te dłuższe i te krótsze, stały się prawdziwa przyjemnością:) Tak ubrałam się na jedną z nich w weekend:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: DIY

Pisałam już o tym, że ostatnio zakochałam się w kolorze pomarańczowym? Chyba tak, a miłość ta trwa odkąd tylko ujrzałam dzianinę w tym kolorze i uszyłam z niej luźna bluzkę z falbaną. Ta bluzka + czerwona kurtka tworzą razem bardzo wyrazisty zestaw, idealny na ciepłą wiosnę:


Kurtka: Camaieu
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC

Wiosna to też czas "polowania" na piękne, kwitnące drzewa i krzewy. To bardzo motywuje do częstszego robienia zdjęć w plenerze, co po ilości zestawów w tym miesiącu widać szczególnie.


Kurtka: DIY
Sukienka: DIY
Rajstopy: Gatta
Baleriny: Vesuvio
Torba: DIY

A to już zestaw na weekendowy spacer po mieście połączony ze zwiedzaniem. Mogłam jeszcze założyć krótkie spodnie, bo gorąco było wtedy niesamowicie:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger