Eleganckie czarne spodnie

Wystarczy chociaż pobieżnie przejrzeć tego bloga aby zauważyć, że mam słabość do wzorzystych tkanin. Zwłaszcza wzór kwiatowy wyjątkowo przypadł mi do gustu i też najczęściej pojawia się on wśród uszytych rzeczy. Wzory są fajne, ale nieraz trudno je ze sobą połączyć w taki sposób, aby wyglądały ciekawie i przyjemnie dla oka i przez to zestawy trzeba dobierać bardzo ostrożnie. Dlatego czasami przełamuję w sobie chęć zakupu kolejnego kwiecistego materiału na rzecz gładkiego i szyję z niego coś, co będzie podstawą dla wielu stylizacji, na przykład spodnie albo spódnicę. 

Kolejny basic do kolekcji to wąskie, czarne spodnie z krepy wełnianej. Takie o bardziej eleganckim charakterze, a jednocześnie bardzo wygodne i przyjemne w noszeniu. Wykrój opracowałam na podstawie wytycznych do konstrukcji spodni podstawowych, jednak zwęziłam znacząco nogawki. Dodałam też kieszenie w karczkach biodrowych i szlufki.

Zestawiłam je razem z bluzką z dzianiny imitującej zamsz, również własnego projektu i wykonania. Więcej o niej TUTAJ.

czarne spodnie





 


 



53 komentarze:

  1. Dawno już nie nosiłam takich spodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Na Tobie leżą świetnie.
    Pozdrawiam Cię ciepło.
    Powoli wracam do blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie czarne, klasyczne spodnie powinny być w szafie każdej kobiety :-) No bo która z nas wyglądałaby w takich źle? I wzorzysta bluzka wygląda świetnie przy nich :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki temu to wręcz obowiązkowy element garderoby. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  4. Klasyka na każdą okazję :)
    Pasuje do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie świetne, proste nogawki nie są aż tak obcisłe, ja to teraz wszędzie widzę marchewki :) Rzadko widuje się na ulicach spodnie z prostymi czy nogawki. Klasyka zawsze jest modna i pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama lubię obcisłe spodnie, ale po pierwsze do tej tkaniny za bardzo one nie pasują a po drugie, to czasami coś odmienić sobie trzeba :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna stylizacja!
    Z pewnością zostanę tu z Tobą na dłużej, obserwuje!
    Życzę miłego weekendu i serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piekne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krawcową nie jestem ale zdaję sobie sprawę ,że uszycie spodni do łatwych rzeczy nie należy.Fantastycznie sie prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ich dopasowanie wymaga trochę uwagi i pracy. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Grunt by były dobrze dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką takich spodni, jednak muszę przyznać, że na Tobie wyglądają bardzo dobrze. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarne klasyczbe spodnie będą się świetnie komponować z wzorzastą gorą, także to taki „must-have” każdej kobiety;)

    OdpowiedzUsuń
  12. The patterned top suits you so well!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety całkowicie nie znam się na damskiej modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie! Lecz ja bym nieco co innego do nich założyła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Te spodnie można do woli łączyć i z innymi rzeczami:)

      Usuń
  15. Jakiś czas temu rozglądałam się za taką elegancką propozycją :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo one na wiele okazji mogą się przydać:)

      Usuń
  16. What a chic pants with a lovely button!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja muszę sobie koniecznie kupić jakieś fajne, eleganckie spodnie, bo nawet jednych nie mam q szafie. A jednak czasami by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo jest mnóstwo okazji, na które mogą się przydać:)

      Usuń
  18. Leżą jak ulał :) No w końcu szyte na miarę ! Przyznam, że gdy chodziłam do szkoły musiałam obowiązkowo ubierać się elegancko ! Ciężko było mi wtedy trafić na dobre spodnie :D Raz mi poszły w kroku w na przerwie jedne i nie zapomnę ile było przy tym śmiechu. Elegancja musi być wygodna i tyle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miałam podobny problem, gdy potrzebny był elegancki strój na uroczystości, stąd częściej mama ubierała mnie w spódnice.

      Usuń
  19. Oj masz słabość...Ale ładnie Ci w takich wzorzystych ciuszkach:))
    Spodnie wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. What a great look,
    i love this eyecatchy combination.
    My highlight is your shirt.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie są super i leżą idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow wspaniałe spodnie! Elegancko i z gracją.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger