Ocieplacz na dzbanek kot

Dzisiejsza praca to pomysł na prezent dla osoby, która uwielbia sypaną herbatę i koty. Postanowiłam uszyć dla niej ocieplacz na dzbanek w kształcie kota:) Wykrój powstał na bazie mojego rysunku. Wymierzyłam jeden z czajników i do niego odniosłam wszystkie istotniejsze wymiary. Uszyty został z bawełnianej beżowej tkaniny. Dół usztywniony jest za pomocą ociepliny przepikowanej razem z bawełniana tkaniną, a głowa kota za pomocą wypełnienia do poduszki.

ocieplacz na dzbanek kot

Tak kot prezentuje się z tyłu, jest bardzo dopasowany do czajnika, bo zrobiłam go dokładnie na jego wymiar. Nie wiem, czy w przyszłości nie powinnam dodać kilka cm luzu:


Kot ocieplacz ma oczy i wąsy zaznaczone za pomocą stebnowania maszynowego. Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie zrobić innych oczu, ale stwierdziłam, że dzięki takim wygląda na zrelaksowanego i zadowolonego. A kwiat, który ozdabia jego szyję miał być kiedyś broszką. Nie byłam jednak zadowolona z niego w takiej formie, więc został odłożony do szuflady z ozdobami i czekał na swoją szansę. Postanowiłam wykorzystać go właśnie do tego projektu, zwłaszcza, że kolorystycznie pasuje do noska. Oba detale wykonane zostały z czerwonego filcu, a w środku kwiatu jest ozdobny guzik i małe białe koraliki:

ocieplacz na dzbanek

A tak wygląda pikowanie po wewnętrznej stronie ocieplacza:


Jako prezent na szczęście bardzo się spodobał:)

34 komentarze:

  1. A ja myślałam, że to poduszka tak na fotografii wygląda :)
    Super pomysł i prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszkę fotografowałabym na kanapie albo na łóżku:) Ale fakt, na pierwszy rzut oka może się z poduszką kojarzyć:) Dziękuję!

      Usuń
  2. Cudny, na poczatku myslalam ze to prawdziwy kocur, a tytul zartobliwy hihihi pomylka. Super ocieplacz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwy kot też chciałby się w pobliżu dzbanka powygrzewać:) Dziękuję:)

      Usuń
  3. Cześć,
    Kotek naprawdę wygląda jakby cieszył się z ciepła jakie daje herbata. Świetnie wygląda i na pewno uszczęśliwił obdarowaną osobę.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że udało się osiągnąć taki efekt:) Osoba obdarowana bardzo się z niego ucieszyła. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Chylę czoła przed Twoimi zdolnościami! Magiczny ocieplacz, bo... jest kotem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka nie wystygnie . Ocieplacz świetny. Koleżanka na pewno była zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ocieplacze nieco pomagają zachować właściwą temperaturę herbaty przez dłuższy czas. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetny pomysł na dekoracje i prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co kocie jest dla mnie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak prosty pomysł - a tak genialny!

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! Ale pomysłowy! I jaki piękny!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. You have worked well I love it
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sympatycznie wyglądającego ocieplacza nigdy nie widziałam, świetne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny - prosty, ale efektowny! Z pewnością dał obdarowanej osobie wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A to Ci kot... fajny pomysł... gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie, to po prostu jest i genialne i piękne. A to, że to kocie i ciepłe? No czadowo :) mam dwa koty, więc mnie totalnie kupiłaś tym ocieplaczem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Z tego, co zdążyłam się dowiedzieć wielu kociarzom bardzo spodobał się ten ocieplacz:)

      Usuń
  15. hahaha, ciekawa, co moja święta trójca powiedziałaby na takiego czwartego kota w domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja trójca była nieco zdziwiona, ale ostatecznie czwartego "kota" zaakceptowała:)

      Usuń
  16. jejku! jaki świetny :) takie prezenty cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Osoba obdarowana była bardzo ucieszona.

      Usuń
  17. Słodki ten kotek.
    Jesteś zdolniacha. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a cute cat cover!!!
    I would love to have a tea time with it :)

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger