Bransoletka z kwiatami

W tym roku postanowiłam chociaż część najbliższych mi osób obdarować własnoręcznie wykonanymi prezentami. Nadszedł zatem czas, aby przemyśleć pomysły na nie. Zależy mi na tym, aby nie były to rzeczy z typowo świątecznymi motywami i aby dzięki temu czas ich przydatności trwał dłużej, niż do końca tego szczególnego sezonu.

I tak oto pewnego wieczoru wpadł mi do głowy pomysł na bransoletkę. Powstała ona z czarnego filcu grubości 4 mm, cekinów w złotym kolorze i białych koralików. Kolory pasują do sezonu świątecznego, ale dzięki kwiatowemu motywowi bransoletka będzie pasować nawet do letniego stroju. Wszystkie elementy zostały przyszyte ręcznie.

Ten egzemplarz zrobiłam dla siebie, bo trochę za krótki kawałek materiału ucięłam, ale myślę, że podobny wzór może się komuś spodobać:) A oto efekty mojej pracy:


 

25 komentarzy:

  1. It's so so pretty! ;) xo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna :) Niedawno też zaczęłam robić razem z córką bransoletki. I muszę powiedzieć, że jest to bardzo wciągające ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo to fajne zajęcie na jesienno-zimowy wieczór:) Dziękuję!

      Usuń
  3. Pomysłowa bransoletka , pięknie wyszła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. such a stunning bracelet! love it! this is a wonderful diy! :D

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wyszła! Taka retro! Gdyby była dłuższa, to można by ją tez nosić jako naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jako podobny do aksamitki? Na taki wybrałabym cieńszy materiał, ten filc ma 4mm i jest dość sztywny:)

      Usuń
  6. cute bracelet dear, have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice!!
    http://fashionwalkinbrussels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bransoletka. Jestem ciekawa innych przedmiotów - prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę dopiero po świętach, inaczej mogalabym zepsuć niespodziankę:) Dziękuję!

      Usuń
  9. Super bransoletka :) piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger