Co powstalo z folkowej chusty?

Z Zakopanego przywiozłam czarną, bawełnianą chustę w kwiaty...

chusta w kwiaty folkowa

... i w pierwotnym stanie nie mogłam jej pozostawić. Po krótkim namyśle zdecydowałam, że będzie świetna na bluzkę kimonową. Bardzo lubię ten fason i szerokie rękawy, więc na sezon wiosenno-letni będzie jak znalazł. Wykrój jest bardzo prosty, więc nie zepsuje wzoru, a dodatkowo pozwoli na jak najlepsze wykorzystanie mocno ograniczonej ilości materiału.  

Jako formy wyjściowej użyłam wykroju #108 B z Burdy 8/2014, ale przydał mi się on tylko do zaznaczenia ogólnej formy bluzki. Ponieważ kroiłam ze względu na wzór, czyli tym razem ze skosu, po zszyciu ze sobą poszczególnych elementów bluzka okazała się za krótka. Jej przedłużenie zrobiłam za pomocą czarnej koronki.

bluzka kimonowa w kwiatki

bluzka w czerwone kwiaty

damska bluzka w kwiaty

bluzka kimono

bluzka w kwiaty z koronką



topy na lato w kwiaty



I koronka na dole w zbliżeniu:


Wykończenie dekoltu zrobiłam za pomocą lamówki. Przy okazji szycia tej bluzki stworzyłam też tutorial na temat ładnego jej wszywania, więc zainteresowanych zapraszam do lektury:)


A na zakończenie pokażę kilka zdjęć z mojego ogrodu. Jest tam pięknie, trzeba tym oko nacieszyć: 










56 komentarzy:

  1. Świetna bluzka !!! Fantastycznie w niej wyglądasz i idealnie dobrałaś do niej wykrój.
    Jest zwiewna i luźna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że tak uważasz:)

      Usuń
  2. Witaj Mario - Tamaro! Rewelacyjnie to wymyśliłaś. Pięknie Ci w tych kolorach, a Twój ogród jest bajeczny.
    Maj to najśliczniejszy miesiąc.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie Barbaro:) Cieszę się bardzo, że bluzka kimonowa przypadła Ci do gustu.

      Ja ostatnio chyba nawet bardziej lubię wiosnę niż lato. Lubię, gdy krajobraz robi się bardziej zielony i wszystko kwitnie:)

      Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba efekt końcowy, bluzka i efektowna, i dobrze leży

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooo!!! Marysiu! cudo stworzyłaś! bluzeczka jest po prostu zachwycająca!!! i fantastycznie do Ciebie pasuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwona, cieszę się, że tak uważasz:)

      Usuń
  5. Gorgeous pictures of spring and your blouse is so darling. Love it.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł, bluzeczka wygląda przepięknie :-) A zdjęcia ogrodu cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysl! <3
    Milego weekendu!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzka. Idealne połączenie materialu

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka rewelacyjna !!! Jaki świetny pomysł , połączenie z koronką to strzal w dziesiątkę. Ślicznie masz w ogrodzie , tak trochę dziko , naturalnie jak lubię . Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Też najbardziej lubię takie trochę dzikie ogrody:)

      Usuń
  10. Bardzo fajna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z bluzką i cudowne wiosenne zdjęcia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ,looks adorable ,what a beautiful Top! Great Work!

    Happy Weekend ,kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  13. You look gorgeous!! http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i romantyczna bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful! Thanks for sharing this to us and have an awesome day! :D

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi sweetie
    Great outfit, so chic!
    Love the top, really beautiful print
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie w niej wyglądasz :) A koronka na dole dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely floral photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta bluzka, która powstała, jestem naprawdę zaskoczona! Super efekt!

    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ jesteś mega kreatywna!!!!! szacun!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia i prześliczna bluzka - pięknie wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. this blouse is wonderful...love the floral pattern. I love to be inspired by folklore too!
    you look wonderful...very feminine look<3

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany! Piękna ta bluzka wyszła! Jestem naprawdę pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczny post, jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętnosci, pomysłów, a ogród jest jak marzenie, urokliwy, kwitnący i zapewne bardzo aromatyczny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, bardzo je doceniam:) Ogród co trochę wygląda inaczej, teraz swoje 5 minut przeżywają krzewy bzu.

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za miłe słowa, bardzo je doceniam:) Ogród co trochę wygląda inaczej, teraz swoje 5 minut przeżywają krzewy bzu.

      Usuń
  25. Śliczna! Bardzo mi się podoba jak w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdolna bestia:) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowna bluzeczka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger