Tygrysia bluza z mega kołnierzem/ Wyróżnienie # 3

Ostatnio dolega mi szyciowe ADHD. Z radością stwierdzam, że mam gotowe 2 nowe rzeczy, z których jedną pokażę już dziś:) Oto bluza/ sukienka/ tunika, którą szyłam według instrukcji z Burdy Szycie krok po kroku 2/2011 dla modelu 6C. Wybrałam go, bo miałam duży kawałek materiału polarowego, z którego chciałam uszyć coś wygodnego na zbliżające się chłody, najlepiej jakąś fajną bluzę damską albo inne wdzianko. W szczególności spodobały mi się szerokie rękawy i luźny krój. Coś jednak zostało zmienione na koniec, ale żaden to przypadek, tylko poprawienie formy z premedytacją:)

Początkowo bluzę/ sukienkę uszyłam dokładnie wg. wskazówek. Przy pierwszej przymiarce jednak nie byłam za bardzo zadowolona z tego, co widzę. Nie podobało mi się, że ściągacz kończy się w przypadku mojego wzrostu dopiero na wysokości kolan, przez co wyglądałam nie jak w sukience, ale w...  po prostu za dużej bluzie. Wpadłam wtedy na taki pomysł, aby zamiast dopasowywać przemieścić go... na wysokość dekoltu. Stworzyłam w ten sposób luźny golf/ kołnierz. Dół bluzy i rękawy nieco skróciłam. Przyznam, że rozmiary w Szycie krok po kroku są chyba jeszcze bardziej zawyżone niż w Burdzie. A oto efekty mojej pracy:







Powyżej pokazuję, jak bluza wygląda noszona luzem. Połączyłam ją razem z czarnymi szortami, również własnej produkcji, rajstopami i butami na wysokim obcasie.

Teraz z kolei pokażę moją ulubioną wersję na co dzień. Bluzę połączyłam ze spodniami rurkami w kolorze czarnym i botkami na średniej wysokości obcasie. Dodatkowo talię podkreśliłam paskiem, który bardzo ładnie ją eksponuje. Ta wersja także zdecydowanie lepiej pokazuje szerokie, bardzo wygodne rękawy:




A poza tym...FUSIK z bloga FUSIKOWO obdarowała mnie ostatnio nagrodą. Zasady wyróżnienia są następujące:

  •  nominowana osoba pokazuje nagrodę:


  •  dziękuje za nominację:
Dziękuję pięknie za pamięć o mnie:)

  •  ujawnia 7 faktów o sobie:
- W rzeczywistości jestem dość małomówną osobą
- Nie lubię sprzątać. Zresztą, jak już nieraz pokazywałam, bałagan mnie inspiruje.
- Zakupy wolę robić sama. Zwłaszcza wtedy, gdy w grę wchodzą materiały do szycia i pasmanterie.
- Jestem fanką twórczości Stanisława Barei
- Jako tapetę w telefonie mam aktualnie ustawiony obraz Sandro Botticellego "Primavera"
- Najlepiej pracuje mi się wieczorami.
- Paznokcie najbardziej lubię malować na czerwono

  • nominuje 7 blogów:
 http://sew-sew-live.blogspot.com
 http://myblackandwhitefashion.blogspot.com
 http://turkusowykwiat.blogspot.com
 http://lareinederetro.blogspot.com
http://iscwstroneslonca.blogspot.com
http://littleglamdress.blogspot.com
http://szyciemojedrugiezycie.wordpress.com/
  •  informuje o nominacji blogi nominowane

Zrobione! Jeśli ktoś nie chce się bawić, z góry przepraszam, ale nominowałam kogo akurat miałam pod ręką;)

Pozdrowienia dla wszystkich:)

59 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! :) Bluza wyszła Ci genialnie, a pierwsze zdjęcie jest po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, fajna cętka:) A w polarze na pewno nie zmarzniesz jak przyjdzie Buka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Jak Buka przyjdzie, to nawet się z nią przywitać mogę bez obaw!:)

      Usuń
  3. Lubię drapieżne akcenty bardzo , bluza świetna. Piękną masz figurę i włosy. Gratuluję wyróżnienia i wyróżnionym. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to czytać:) Kiedyś za takimi wzorami nie przepadałam, ale ostatnio wręcz na nie zachorowałam. Kobieta zmienną jest:) Pozdrawiam również.

      Usuń
  4. wow tak wygladasz w tej bluzie, obie wersje sa super, ja sie bawie... ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi się podoba! chociaż nie lubię panterki, ale krój bluzy jest super :-) Obydwie stylizacje są super :-) Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Krój jest doskonały, szerokie rękawy są w tym wypadku megawygodne, nigdzie nie obciskają i dają ciepło. Na zimę będzie jak znalazł;)

      Usuń
  6. świetna bluza, z paskiem chyba ciut lepiej :) dziękuje kochana za nominację :) niezwykle mi miło :) ja do Ciebie również z chęcią zaglądam :) jesień już to ma chyba w sobie, że ADHD dopada wszystkie szyciowe dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi z paskiem też się bardziej podoba. Szyciowe dziewczyny tak walczą z jesiennym depresyjnym klimatem:) I nie ma za co, czekam na Twoje odpowiedzi:)

      Usuń
  7. dziękuję za wyróżnienie! pobawię się, a co mi tam;))
    też nie lubię sprzątać, lubię Bareję i czerwone pazury:D ale jestem gadułą!!!;)
    tunika wyszła Ci świetna! bardziej podoba mi się w wersji z szortami - zgrabne nogi!!!!
    ale z rurkami tez fajnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) To widzę, że trochę wspólnego mamy:)

      Usuń
  8. Świetnie wyszła i wygląda na cieplutką oraz wygodną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Posiada obydwie te cechy, z nią zima będzie mi nie straszna :)

      Usuń
  9. Świetna bluza, wygląda na miłą w dotyku i cieplutką.

    OdpowiedzUsuń
  10. łaaaa super wyglądasz w tej kociej bluzie.
    Gratuluję nominacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnienia. Bluza wyszła Ci fenomenalnie. Podziwiam jak zwykle Twoje złote ręce... Obie wersje są rewelacyjne. Wieczorem pomyślę, kogo nominować. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa:) Pozdrawiam również!

      Usuń
  12. Super! Ten wzorek Ci pasuje :) Obie stylizacje mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!! niezła z Ciebie tygrysica!! ;-) Super wygladasz!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluza, zdecydowanie bardziej podoba mi się w tej drugiej wersji (spodnie i pasek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta druga wersja też mi się trochę bardziej podoba, lubię podkreśloną talię:)

      Usuń
  15. Świetna bluza- podoba mi się w obu wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wyróżnienie :) Bluza jest świetna. Bardziej podoba mi się wersja pierwsza, bez paska.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ile osób, tyle opinii:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. I love the leopard tunic! You look very pretty in the pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Centki to nie moja bajka, ale kroj i wykonanie bardzo mi sie podobaja. No i tez jestem na etapie zastanawiania sie co uszyc z kawalkow polaru, bo zima nadciaga i trzeba zmienic moj zwykly, sklepowy polar, ktory nosilam przez ostatnia zime.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie mialo byc "cetki".

      Usuń
    2. Cieszę się, że się podoba:) Krój jest fantastyczny, coś jeszcze bym podobnego kiedyś uszyła;) Z polaru to najlepiej uszyć jakieś wdzianko, bluzę:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  19. Wyglądasz pięknie, druga stylizacja podoba mi się najbardziej. Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tamarko, bardzo ładny polar znalazłaś. Świetny wybór, .piękna bluza. Fantastycznie wyglądasz..

    OdpowiedzUsuń
  21. Nawet ta pierwsza wersja chyba mi się bardziej podoba :) Nie sądziłabym, że takie szerokie rękawy mogą fajnie wyglądać, zawsze ich unikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba:) Wyglądają fajnie i jest komfort wielki ich noszenia. Jak tylko mogę unikam bluzek z obcisłymi rękawami, bo strasznie nie lubię, jak obciska pachy. Skoro jest za zimno na bluzki bez rękawów, to najlepszą alternatywą są szerokie nietoperze;)

      Usuń
  22. masz genialny ten sweter :) pięknie Ci w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza, wersja z paskiem WOW ! z malutką poprawką ;) to nie tygrys tylko pantera, leopard a może ocelot :))))) ale jak Byś ją nie nazwała ,wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluza! Obie wersje są fajne, ale wersja z paskiem podkreśla bardziej Twoją zgrabną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I just adore how irrestistibly sexy you look in those tights. Wow !!

    OdpowiedzUsuń
  26. zwierzęcy print nadaje "dzikości" ;), wersja z paskiem podkreślający Twoją figurę bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczaki, o tyle, o ile nie przepadam za zwierzęcymi wzorami, to Twoja bluza niesamowicie mi się podoba! I mówię to absolutnie szczerze! Z paskiem, to już w ogóle genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej miło mi to czytać! Dziękuję pięknie:)

      Usuń
  28. Świetny golfik ! Wersja z paskiem ekstra ! pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna bluza, zdjęcia super ,szczególnie te pierwsze.Dobrze,że napadł Ciebie szyciowy szał, u mnie odwrotnie jakoś nie mogę się zebrać.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Napadł i trwa nawet do dziś, może tylko za bardzo efektów nie widać, bo dużo rzeczy zaczynam, a później masę czasu trzeba aby to wszystko ukończyć;) Pozdrawiam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger