Wiosenny patchwork, kolorowe kratkowanki

Bluzka powstała pod wpływem wyzwania grupy Phenomenal Us pod tytułem Kolorowe kratkowanki. Aby przygotować stylizację zgodną z tematem, przejrzałam moją garderobę wzdłuż i wszerz i doszłam do wniosku, że nie dość, że ubrań w kratkę mam bardzo mało, to jeszcze dominuje kratka czarno biała. Pomyślałam wtedy, że uszyję sobie kolorową, patchworkową bluzkę z resztek tkanin. W końcu u mnie skrawków zawsze pod dostatkiem:)

Na bluzkę wybrałam resztki wzorzystej tkaniny bawełnianej, z której szyłam niedawno spodnie na lato i fioletową bawełnę, która była niegdyś olbrzymim prześcieradłem, a u mnie robi za tkaninę próbną. Zestawienie kolorów i wzorów bardzo mi się spodobało.

Z ukończeniem bluzki niestety nie zdążyłam do dnia, w którym trzeba było zaprezentować stylizację. Tak czasami wychodzi. Na szczęście udało mi się stworzyć stylizację z innymi kratkowanymi rzeczami, a bluzkę na spokojnie ukończyłam w późniejszym terminie. Dzięki temu udało mi się też zrobić jej zdjęcia na tle kwitnącego bzu, którego kwiaty są pod kolor:)

letnia bluzka


patchwork






Bluzka ma dekolt w szpic wykończony odszyciem. Podkroje pach z kolei obrzuciłam lamówką z fioletowej bawełny:



Łączenia patchworku i stebnowania:


Ponieważ to wiosna, nie mogłam sobie odpuścić okazji do zrobienia jeszcze kilku zdjęć z kwitnącą jabłonią w tle:





18 komentarzy:

  1. Your blouse turned out great! I love the patchwork!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tamaro nie jestem całkowicie przekonana do takiego modelu bluzki ale to rzecz gustu.Napracowałaś się przy niej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy coś innego lubi :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Fajny projekt. Lubie takie lużne fasony , zwłaszcza latem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa bluzka, urozmaici nie jedna stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszła ta bluzka, ja na pewno swoją bym krzywo zszyła :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem co do tej teorii przekonana :) Szycie bluzki o prostym fasonie nie jest takie trudne :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor ma ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka i świetny, nowatorski projekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your patchwork is so great!!
    I also love those colors!

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger