Stylizacje listopadowe

Koniec roku coraz bliżej, ładniejsza część jesieni minęła, a u nas już zdążyła zrobić się zima. Kilka dni temu spadł pierwszy śnieg, nawet bez awarii prądu się nie obyło, a ja naszykowałam sobie już trochę stylizacji zimowych i w wolnych chwilach będę je uwieczniać:) A tymczasem przegląd tego, co nosiłam w listopadzie.

Początek miesiąca, tuż po wszystkich świętych był moim zdaniem jeszcze dość ciepły. Na zewnątrz wystarczył jeszcze płaszcz jesienny i botki i zimno w nich nie było. A do tego wygodna, pasiasta bluzka z szerokimi rękawami i dżinsowe spodnie:


Płaszcz: Orsay
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torba: Jacqueline Riu
Szalik: Diverse
Rękawiczki: Wittchen


W listopadzie najchętniej testowałam moje nowe, czarne spodnie. Okazały się one bardzo uniwersalne i wygodne. Ten kardigan i dopasowany top w zestawieniu z nimi prezentują się o wiele bardziej elegancko, niż z dżinsami:


Kardigan: n/n
Top: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC
Naszyjnik: Yves Rocher

Tak samo było z bluzką z dzianiny dresowej, jak to jeden element garderoby potrafi wiele zmienić:)


Płaszcz: Orsay
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: n/n
Torba: H&M
Szal: n/n
Rękawiczki: Wittchen

W zimniejsze dni chętnie sięgam po kamizelkę z falbanami.Wygląda ona bardzo fantazyjnie i daje o wiele więcej ciepła, niż sama tylko bluzka. Tutaj, żeby dodatkowo urozmaicić całość, wybrałam torebkę- szachownicę, do której ozdobienia wykorzystałam takie same guziki, jak do ozdobienia kamizelki:


Bluzka: Big Star
Kamizelka: DIY
Spodnie: DIY
Torebka: DIY
Botki: n/n

Choć wzór tej bluzki bardziej pasuje wiosną, ja nie mam problemu, aby sięgnąć po nią również jesienią albo zimą. Uwielbiam jej wzór, luźny fason i zawsze dobrze się w niej czuję:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: n/n
Torba: Jacqueline Riu
Bransoletki: Yves Rocher

26 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są świetne a kamizelka z falbankami przyciąga moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful you so as your style.
    I am your new follower #157. hope you follow me back. please visit my blog.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako, że lubię Cię w kolorach, to te zestawy, w których zamieściłaś coś żywszego, mają ode mnie szóstki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zestawy :) najbardziej spodobał mi się ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the blouse with botanical pattern in the last photo!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się stylizacja z torebką w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra stylizacje :) Płaszczyk z orsaya mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecna pora roku jest bardzo dobrym okresem do zabawy stylizacjami, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje stylizacje :) Mamy podobny gust :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jak dobierasz akcesoria - świetny naszyjnik i szal :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger