Bluzka wiosenna

Nie wiem jak u Was, ale tu, gdzie mieszkam mamy już prawdziwe przedwiośnie. Śnieg, jeśli już spadnie, to nie trzyma się długo, po dwóch dniach z reguły zostają po nim już tylko niewielkie ślady. Jest temperatura dodatnia, deszcz, czasami słońce i przez to zaczęłam już teraz myśleć o wiosennej garderobie i że czas się za jej przygotowywanie zabrać. Tuż przed rozpoczęciem praktyk zdążyłam uszyć bluzkę, która jest bohaterką tego wpisu.

Bluzka została wykonana na podstawie wykroju z Burdy 11/2014, znajduje się pod numerem 105 A. Cechą charakterystyczną tego modelu są: raglanowe rękawy, luźny krój, kontrafałda na przodzie i rozcięcie z tyłu wykończone obsadzeniem zapinane na guzik. Takie rozcięcie szyłam już na zajęciach w ramach ćwiczeń, ale teraz miałam okazję po raz pierwszy wykonać je na prawdziwym ubraniu i stwierdzam, że nie jest ono takie trudne, jak się wydawało:)

Do uszycia tej luźnej bluzki zużyłam ok. 1 m cienkiego, bawełnianego materiału w kwiaty, który pozostał po wykrojeniu letniej sukienki. Ze względu na małą ilość materiału musiałam skrócić rękawy tak, aby sięgały mi tuż za łokieć, za to ich doły ozdobiłam cienką czarną koronką. Szycie tej bluzeczki to była prawdziwa przyjemność, została ona wykrojona, pozszywana i wykończona w ciągu jednego weekendu. Chyba moje tempo szycia robi się coraz lepsze:) 

A do zdjęć znowu wkradły się moje koty:






I jeszcze kilka fotek w warunkach domowych:




Rękaw ozdobiony koronką:


Rozcięcie wykończone obsadzeniem, zapinane na guzik z pętelką:


Z bluzki zdążyłam już skorzystać, została ona nawet zaprezentowana wśród stylizacji styczniowych. I powiem Wam, że już jest jedną z moich ulubionych bluzek i z przyjemnością się ją nosi:)

33 komentarze:

  1. W lutym pogoda jest zmienna do marca jeszcze może spać śnieg :)
    Bluzeczka bardzo kolorowa uwielbiam motyw kwiatowy - pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś w nocy właśnie spadł, ale na szczęście szybko się rozpuścil:) Ja też uwielbiam kwiaty na ubraniach, dziękuję:)

      Usuń
  2. Well done! I absolutely had fun reading this. Happy Monday!

    xoxo;
    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear
    Great outfit, so chic and elegant
    Nice the blouse, and love your cat!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, coraz ładniejsze rzeczy Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bluzka , lubię takie lużne fasony. Czarna koronka dodała szyku. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też takie bluzki luźne bardzo lubię:)

      Usuń
  6. Cudowna bluzeczka!! kwiaty są piękne na niej!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihihi, myślałam, że ten rękaw z bliska, to lampka z kloszem:D Tak zdjęcie fajnie wyszło:D
    Bluzeczka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa? A wiesz, bardzo ładny byłby klosz na lampę z tego materiału i jeszcze wykończony koronka:) Dziękuję!

      Usuń
  8. Bluzka jest urocza i bardzo ładnie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aw...nice top, love the floral motif, great post dear! Would you like to follow each other? if you decided to follow me on BLOGLOVIN and Instagram please let me know so I can follow you back. Thank you.

    www.love-joice.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, great piece... extremely creative work!!

    Really thoughtful!!

    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!!

    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna ta bluzeczka! czuć wiosnę :) ahhh!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie w niej wyglądasz. Idealnie do Ciebie pasuje ten kwiecisty wzór. Cudowny powiew wiosny w Twojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny materiał. Świetnie wyglądasz w tej bluzeczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale z Ciebie zdolniacha! Piękna ta bluzeczka i ślicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger