Stylizacje we wrześniu

Lato mieliśmy w tym roku wyjątkowo długie i ciepłe. Wrzesień pozwolił jeszcze w pełni skorzystać z jego uroków, nawet poranki i wieczory nie były zbyt zimne, przez co ani szortów, ani odkrytych butów nie trzeba było zbyt szybko odłożyć na przechowanie na przyszły sezon. Po takiej dawce pięknej pogody perspektywa jesieni nie wydaje się przygnębiająca, a wręcz przeciwnie. Idąca zmiana pogody, temperatury i garderoby mnie nawet cieszy cieszy:) Mam nadzieję, że październik przyniesie nam prawdziwą złotą jesień, ciepła i słoneczną, abyśmy mogli nacieszyć się pogodą, zanim nadejdzie ta bardziej ponura część roku.

Dziś czas na podsumowanie zestawów, które uwieczniłam w ubiegłym miesiącu. Oto bardzo reprezentacyjne dla września zdjęcie, które pokazuje, jak mogłam w pewien słoneczny, wrześniowy dzień ubrać się na wyzwanie Phenomenal Us, którego tematem przewodnim były koronki:


Bluzka: DIY
Podkoszulek: Atlantic
Szorty: DIY
Klapki: H&M
Bransoletka: DIY

Wrzesień jest dla mnie wyjątkowym miesiącem, bo wtedy właśnie świętuję swoje urodziny. W tym roku postanowiłam uczcić je krótkim wyjazdem do Kazimierza Dolnego. To miasto o każdej porze roku ma swój urok, o tym chyba już nawet kiedyś pisałam, ale teraz pokazało pełen urok późnego lata. Na spacery po mieście wybrałam stylizację, która miała być i ładna i wygodna, więc zdecydowałam się na połączenie sukienki z kardiganem i butami sportowymi. Było wygodnie i nieco artystycznie:)


Kardigan: n/n
Sukienka: DIY
Buty: H&M
Torebka: CCC

Drugie wyzwanie Phenomenal Us dotyczyło kociej dzikości. Od lat są u mnie koty, obecnie aż 3 i sporo zdążyłam nauczyć się o charakterze tych zwierząt. Łączą w sobie zadziorność i instynkt myśliwski z ogromnym zamiłowaniem do głaskania, wygrzewania się i spania. Ta kocia dzikość to raczej robienie tego, na co ma się ochotę bez względu na to, czego oczekiwałoby otoczenie. Z dedykacja dla znanej mi kociej dzikości założyłam świeżo uszytą bluzkę w śpiące kotki:


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Buty: H&M

Dużo w ubiegłym  miesiącu było wyzwań Phenomenal Us. Będą one teraz w każdy poniedziałek, a nie co 2 tygodnie, jak wcześniej. Na pewno cieszy fakt, że powiększa się grupa kobiet chcących bawić się modą i stylem. O ile tylko będzie możliwość sama będę brała udział najczęściej, jak tylko się da. Wyzwanie o czerni wydawało się banalnie proste, w praktyce dość długo nie mogłam zdecydować się na konkretny zestaw. Niby ubrań czarnych u mnie nie brakuje, ale gdy zestawiam je razem, okazuje się, że każda z czerni ma nieco inny odcień i odblask. Może dlatego nie zdecydowałam się na total look i czarny ubiór przełamałam czerwonymi rękawiczkami i białą bluzką, a także z premedytacją zestawiłam czernie błyszczące i matowe na zasadzie kontrastów. Wyszło bardzo, jak ja to nazywam, gangstersko-biznesowo:) 


Marynarka: Cubus
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torba: H&M
Buty: n/n
Rękawiczki: Wittchen

W tym roku lato skończyło się niemalże równo z nadejściem astronomicznej jesieni, a nawet chyba kilka dni później. Trzeba było ubrać cieplejszą kurtkę, kardigan i moje ukochane botki, których latem trochę mi brakuje. To pierwsza udokumentowana jesienna stylizacja w tym sezonie:)


Kurtka: DIY
Kardigan: Jackpot & Cottonfield
Bluzka: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torba: Jacqueline Riu
Szalik: DIY

Na szczęście dni ponure i deszczowe należą do rzadkości. U nas dominuje piękne słońce i w miarę ciepła pogoda, przez co przebywanie na świeżym powietrzu nadal jest przyjemnością. A oto weekendowa, domowa stylizacja:


Bluza: DIY
Bezrękawnik: n/n
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Okulary: Flying Tiger

40 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w każdej stylizacji :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwona bluza wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sukienka- piękne jesienne kolorki, idealna na teraz <3

    A do Kazimierza również marzy mi się jechać, tyle dobrego o tym mieście słyszałam :)

    Kochana spóźnione sto lat, spełnienia wszystkich marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło:) Kazimierz polecam zawsze, warto wybrać się tam chociaż raz.

      Usuń
  4. Każda rzecz którą uszyłaś bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. ALl your september looks were amazing.
    but my favorite one is the second one, the dress suits you perfectly.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your September looks, they are all so beautiful. My favorite is the first one of you in the short. So chic. Thanks fro sharing. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe stylizacje <3
    Świetne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You are really versatile and I like what you have worn!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacje :) we wszystkich świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawy! wrzesień był bardzo udany! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. All outfits are so lovely and you can make everything!
    I started to make a cushion from some clothes that I don't need!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje po których widać jak się zmieniała temperatura:)

    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czemu, ale druga stylizacja skojarzyła mi się ze średniowieczem i jakimiś zawodami rycerskimi xD Pewnie to przez kolorystykę, bo ogólnie sukienka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ciekawe skojarzenie :) Może też i tło zrobiło swoje. Dziękuję :)

      Usuń
  14. Zazdroszczę talentu! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwona bluza to zdecydowanie hit! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, bluza jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne te Twoje stylizacje. Powtarzam to bez końca: bardzo zdolna z Ciebie Dziewczyna.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger