Stylizacje lipcowe

Sezon urlopowy dopadł i mnie. Dopadł, złapał i nie chciał wypuścić aż do tej chwili. Moje częste wyjazdy i letnia aura nie sprzyjały systematycznemu pisaniu, w zeszłym miesiącu był tylko jeden wpis na blogu (stylizacyjny zresztą) i potem długo, długo nic. Teraz będzie lepiej,  mam już trochę nowych rzeczy do pokazania, próbuję już myśleć nad wpisami o nich, chociaż odczuwam skutki zbyt długiej przerwy w tym temacie. Dlatego dziś na rozgrzewkę, a także, aby podsumować pierwszą część moich tegorocznych wakacji, wpis o stylizacjach w lipcu:)

Cieszę się, że podczas wyjazdu nad morze nie opuściłam wyzwania Phenomenal Us poświęconego wielkiemu błękitowi. Miałam ku temu nie tylko sprzyjający krajobraz, ale też i nową sukienkę, ukończoną tuż przed wyjazdem, na której bardzo mi zależało. Myślę, że sam wzór najlepiej tłumaczy, dlaczego:) 


Sukienka: DIY (wkrótce na blogu)
Okulary: Flying Tiger


Gdańsk jest bardzo fotogeniczny, wiadomo nie od dziś. Za każdym razem, kiedy tam jestem nie mogę oprzeć się robieniu nowych zdjęć, choć mam ich całe multum z poprzednich wyjazdów. Po prostu kocham tamtejszą architekturę, styl, klimat, a przede wszystkim... drzwi:) A w zwiedzaniu, fotografowaniu i kontemplowaniu tego, co dookoła, pomaga mi wygodny, a jednocześnie fajny zestaw złożony z luźnej bluzki kimonowej, szortów i sportowych butów.


Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Buty: H&M
Torebka: CCC

Sopot jest nie mniej fotogeniczny. Ma zupełnie inny styl, jest taki "kurortowy". Ja upodobałam sobie  szczególnie tamtejszy park przy Placu Zdrojowym. Piękne tło dla zdjęć. Ponieważ do Sopotu z hotelu miałam niedaleko, często wieczorami wybierałam się tam na spacer:)


Bluzka: Jacqueline Riu
Spódnica: DIY
Sandałki: H&M
Torebka: CCC

Drzwi sopockie czasem nie ustępują tym gdańskim. A to wygodny, prosty zestaw na popołudniowy spacer:


Bluzka: n/n
Szorty: DIY
Klapki: H&M
Torebka: CCC

Na chwilę wracamy jeszcze do Gdańska, na tamtejszą cudowna starówkę. Tym razem przy chłodniejszej i chwilami deszczowej pogodzie. Tam nie tylko drzwi są wspaniałym tłem do zdjęć:)


Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: Ryłko
Torebka: CCC
okulary: Flying Tiger

A tutaj inna część Gdańska, Oliwa i tamtejszy park i pałac w tle. Tego dnia udało się nam też odwiedzić pobliską kocia kawiarnię Kotka Cafe. Miejsce bardzo polecam, choć jednocześnie  ostrzegam, że można tam spędzić pół dnia myśląc, że przyszło się przed chwilą:)


Kurtka: DIY
Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Buty: H&M
Torebka: CCC

A tutaj, wbrew pozorom, zdjęcie wykonane już po powrocie do domu. Wyzwanie Phenomenal Us dotyczące stylizacji pareo wypadło jakoś tak już po moich wakacjach nad morzem i okazało się wyzwaniem w prawdziwym tego słowa znaczeniu. Nie dość, że nie mam typowego pareo, to jeszcze musiałam na początku tygodnia roboczego udawać, że właśnie idę na opalanie, a to wymagało wysiłku:) 


Szal: n/n
Klapki: H&M
Okulary: Flying Tiger
Torebka: DIY

Niedługo po przyjeździe znad morza udało mi się udać na jednodniową wycieczkę do Kazimierza Dolnego. Nie miałam tam daleko, także nie było problemu z dojazdem i powrotem tego samego dnia, chociaż chyba wolałabym zostać na cały weekend. Wtedy jednak był brak wolnych miejsc, a okazja do przyjazdu bardzo ważna, więc został ustalony taki mały kompromis w dobrym znaczeniu tego słowa. Jako, że dzień był bardzo gorący, wybrałam taką letnia stylizację z topem na ramiączkach, i szortami. Udało mi się bardzo dopasować do otoczenia:)


Top: Jacqueline Riu
Szorty: DIY
Sandałki: H&M
Torebka: CCC
okulary: Flying Tiger

12 komentarzy:

  1. Pięknie spędziłaś urlop. We wszystkich stylizacjach wyglądałaś super !! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsca, ale to nic w porównaniu do Twojego talentu <3 Pięknie Ci we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Gratuluję udanego urlopu i czekam na wpis o Twojej nowej sukience, bo jest naprawdę śliczna!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknienka z głównego zdjęcia.... mega. Super urlop spędziłaś. Też kocham wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sukienka inspirowana rafą koralową :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger