Spódnica plażowa

W tym roku w pełni doceniłam wartość sukienek i spódnic. Upalne dni są dzięki nim łatwiejsze do zniesienia, zwłaszcza wtedy, gdy nie można pozwolić sobie na założenie szortów. Sukienki i spódnice mają też jeszcze jeden plus, szczególnie istotny podczas wakacji nad wodą. Otóż na plaży są niezastąpione jako podręczna przebieralnia:) 

Tą prostą spódnicę uszyłam tuż przed wyjazdem nad morze z resztek wiskozy, które pozostały u mnie po szyciu wiązanej sukienki. Spódnica w pasie została przeszyta nićmi gumowymi, przez co bardzo dobrze trzyma się w pasie i jest megawygodna. Po bokach spódnicy są rozcięcia. 

spódnica z rozcięciem







W tym sezonie zakochałam się z efekcie, jaki dają nici gumowe i aż się sobie dziwię, że dopiero teraz po nie sięgnęłam. O szyciu nimi napisałam oddzielny post, dla zainteresowanych LINK.


57 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka, gratuluję umiejętności! Ja kocham sukienki przez cały rok, ale ich przewiewność to latem dodatkowy bonus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dość że bardzo Ci pasuje ta spódnica to jeszcze nie spotkasz takiej "na mieście" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny projekt. uwielbiam zasadę #keepitsimple. Zawsze się sprawdza!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buty, zawsze za mną takie chodzą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą parę, bo nie dość, że nogi ładnie w nich wyglądają to jeszcze są wbrew pozorom wygodne :)

      Usuń
  5. Piękna jest i idealna długość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka! Ma taki niebanalny wzór:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwielbiam latem nosić suknie i spódnice :). Zazdroszczę takiego talentu do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha. Z daleka myslałam, że te kwiatki są naszywane :). Ładnie wyglądają na czarnym tle

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful look, I love your skirt!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica, świetny krój!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka urocza sukieneczka. Ja niestety nie lubię swoich nóg więc chodzę w spodniach albo w sukienkach maxi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosta, zwiewna, zawsze na czasie :)
    Szycie to przydatna umiejętność, a jeśli do tego dochodzi projektowanie i konstruowanie to tylko iśc tą drogą :)
    Ja coprawda zamieniłam szycie na malowanie, ale niejednokrotnie wracam do maszyny :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Mi szycie bardzo ułatwia kompletowanie garderoby, w sklepach rzeczy są na mnie zazwyczaj za długie i za luźne.

      Usuń
  13. Ja bym ją nie tylko na plażę założyła :) Pięknie wyglądasz ! Świetna figura :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zakładałam ją na inne okazje. Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  14. Projekt wygląda na bardzo prosty do wykonania ale coś mi się wdaje, że to błędne założenie. Super efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Akurat ten faktycznie jest bardzo prosty do wykonania.

      Usuń
  15. Swietne kwiaty! Bardzo mi sie podoba, szycie to musi byc prawdziwa magia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też doceniłam tego lata sukienki i spódnice, nie rozstawałam się z nimi. Bardzo piękna spódniczka, takiej rzeczy nie można dostać w sklepie, przynajmniej ja nie widziałam. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też takiej jeszcze w sklepie nie widziałam :)

      Usuń
  17. I love your skirt :)
    Those cute embroideries are so trendy!

    akiko

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie spódnice są idealne na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, raczej jego główna tematyka to moja pasja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja, jak każda na Twojej stronie. Widać, że moda to twoja pasja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger