Zajęciowe szerokie szorty z zakładkami

W dzisiejszym wpisie w roli głównej wystąpią szorty, na których początkowo miałam jedynie ćwiczyć etapy szycia spodni. Uszyłam je z czarnej tkaniny w cienkie paski, którą ktoś nam przyniósł do szkoły. Dowiedziałam się, że ta tkanina nazywa się tenis. Wykrój na nie pochodzi z Burdy 7/2015, znajdował się pod numerem 116 i został wybrany ze względu na detale. Można było na nim przećwiczyć m. in. wszywanie suwaka, kieszeni w szwie, patki, zakładek, paska, podłożeń i oczywiście wszystkie poprawki sprawiające, że szorty trochę lepiej leżą na figurze. Pominęłam jedynie marszczenie dołu za pomocą tasiemek, ale to na szczęście nie było wymagane. Wszystko, co przy nich zrobiłam miało później podlegać ocenie, jak to na kursie:)

Ponieważ szorty te miały być jedynie pomocą naukową, najpierw w ogóle nie rozpatrywałam ich w kategorii rzeczy, którą będę nosić. Nie byłam przekonana co do tego modelu, uważałam, że 4 zakładki z przodu bardzo mnie poszerzą. Tak się jednak składa, że u mnie niedawno rozpoczął się sezon na szorty i postanowiłam zupełnie z ciekawości przymierzyć jak wyglądają te spodenki razem z różnymi moimi bluzkami. I jakie były moje obserwacje? Szorty są szerokie, to fakt, ale podoba mi się, jak na mnie leżą. Do wielu bluzek też pasują. Doszłam do wniosku, że jednak nosić je będę!

Na potrzeby zdjęć dobrałam do nich czarną koronkową bluzkę w kwiatowy wzór. Spodobał mi się bardzo ten zestaw, zresztą, w ogóle jestem zwolenniczką noszenia pasków i kwiatów w jednej stylizacji:

szorty z zakładkami

czarne szorty z zakładkami







Później do zdjęć dołączyła Puma. Jej jednak nie wystarczyło być na drugim planie, wolała wystąpić na pierwszym:)



Szorty posiadają kieszenie w szwie bocznym:


I jedną patkę ozdobną zapinaną na guzik:


Pewnie zauważyliście też, że pasek zrobiony jest z innej tkaniny. Wynika to z tego, że pierwszy wycięłam za krótki a już nie miałam więcej tej tkaniny, aby zrobić drugi. Użyłam więc czarnej bawełnianej tkaniny bez żadnego wzoru. Grunt, że jakoś to wygląda i da się nosić:)

A na zakończenie wraz z Pumiszczem życzymy wszystkim udanego wypoczynku podczas drugiej w tym roku majówki!


41 komentarzy:

  1. Świetne są! Bardzo fajnie się komponują z tą koszulką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. So lovely! Hope your weekend is filled with love and happiness!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous Outfit! i love the flower printed Top :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! I pięknie z ta bluzeczka wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zestawiłaś z bluzeczką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo fajne. Najważniejsze, że wygodne i że Ty się w nich dobrze czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie jak Ty, uważam, że zakładki i fałdki z przodu pogrubiają i nie lubię ich, ale Twoje spodenki wyglądają prawie jak spódniczka - ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze wobec spódnic i sukienek mam mniej uprzedzeń, ale zakładki na spodniach do tej pory niezbyte mi się podobały i myślałam, że będę w nich jak w worku wyglądać. Dobrze, że tak się nie stało i dobrze, kiedy jednak jest się pozytywnie zaskoczonym:)

      Usuń
  8. No z założenia też unikałambym zakładek na przodzie, szczegónie takich głębszych i przy tak krótkich spodenek, a tu niespodzinaka! Na prawdę świetnie wyglądają. Bardzo udany fason porteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam pozytywnie zaskoczona, widać nie taki diabeł straszny:) Dziękuję!

      Usuń
  9. The fabric is called tennis? Wow that makes it all the more special. Turned out very cute!

    http://fashionablyidu.blogspot.com/2016/05/general-commencement-at-uc-berkeley.html

    OdpowiedzUsuń
  10. The fabric is called tennis? Wow that makes it all the more special. Turned out very cute!

    http://fashionablyidu.blogspot.com/2016/05/general-commencement-at-uc-berkeley.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem Twoich krawieckich zdolności, gustu i zawsze na czasie modnych kreacji. Wspaniałą dziewczyną Jesteś :) Pozdrawiam Tamarko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. Świetne szorty, ale niestety kot wygrał post :D Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotu o to chodziło:) Dziękuję w imieniu własnym i Pumy:)

      Usuń
  13. Splendid handmade short thank you to stop on my blog. Can we follow each other? If yes follow me
    Have a good day

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne szorty! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie się prezentują i z bluzką pasują - paski chyba w ogóle do wszystkiego pasują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z kratką bym się zastanawiała, ale na szczęście do większości rzeczy pasują:) Dziękuję!

      Usuń
  16. Thank you dear ..Can we follow each other? If yes follow me
    Kisses from Italy
    To me new post
    babaluccia.blogspot.com
    bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Have a great weekend darling. You must be sewing up a storm, :)).

    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger