Stylizacje na przejściową porę roku

Zawsze powtarzam, że okres przejściowy pod względem ubierania się jest trudny, ale gdy pogoda potrafi zmienić się z dnia na dzień, wtedy dylematy z cyklu "co tu dziś na siebie założyć?" nieraz urastają do rangi poważnego problemu. Choć na wrzesień pod względem pogody narzekać nie można, bo przez długi czas mieliśmy jeszcze prawdziwe lato, tak zmiana klimatu na jesienny dokonała się dość nagle i nie wiem jak Wy, ale ja przypłaciłam to już przeziębieniem. A dziś zapraszam na przegląd, jak radziłam sobie stylizacyjnie z tą dość trudną przejściową porą roku:)

Wrzesień przywitał nas upalnie. Jeszcze nie było potrzeby, aby letnie ubrania chować na dno szafy, tylko nacieszyć się nimi, zanim nadejdą chłodniejsze dni. Ponieważ na początku września odrobinę schudłam, zmieściłam się w szorty, które jeszcze latem były na mnie za ciasne w talii. Zestawiłam je razem z czerwoną bluzką, również własnego wykonania i czarnymi akcesoriami:



Bluzka: DIY
Szorty: DIY
Torba: Jacqueline Riu
Sandałki: CCC

Piękna pogoda dopisała na szczęście jeszcze nawet w dniu moich urodzin, choć wypadają one już połowie września. Z tej okazji mogłam założyć jeszcze letnią, kwiecistą sukienkę z tiulową wstawką i sznurowane sandałki, w których zdążyłam się zakochać:)


Sukienka: DIY
Torebka: CCC
Sandałki: H&M

O ile do moich urodzin było jeszcze prawdziwe lato, tak po nich pogoda zaczęła się mocno zmieniać, co przypłaciłam nawet pierwszym jesiennym przeziębieniem. Początek jesieni ma jednak swoje plusy. Lubię wyciągać z szafy ubrania, których dawno nie nosiłam, zastanawiać się, czego jeszcze mi brakuje i co można sobie w tym sezonie nowego uszyć albo dokupić. To też czas, kiedy można śmiało zestawiać elementy stroju jeszcze typowo letnie i jesienne. Mogłam też wreszcie zacząć zakładać moje ulubione botki, za którymi zdążyłam już porządnie zatęsknić. Tym razem zestawiłam je z kryjącymi rajstopami, dopiero co uszytą sukienką w czerwone kwiaty i jeszcze letnią kurtką:


Kurtka: n/n
Sukienka: DIY
Rajstopy: Calzedonia
Botki: n/n
Torebka: CCC

A na nieco luźniejszy dzień wybrałam taką oto wygodną stylizację z czarną, lnianą kurtką, dopasowanymi spodniami i wciąganymi butami:


Kurtka: DIY
Kardigan: n/n
Top: Jacqueline Riu
Spodnie: DIY
Buty: n/n
Torebka: CCC
Okulary: Ray Ban

Kolejny mix letniej i jesiennej garderoby. Tutaj właściwie tylko botki sugerują, że lato już się skończyło i mamy nowy sezon:


Kurtka: n/n
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torebka: CCC
Botki: n/n

26 komentarzy:

  1. Na 2 pierwsze jest już niestety trochę za zimno. W Łodzi leje drugi dzień z rzędu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też niestety letnia pogoda już w połowie września się skończyła.

      Usuń
  2. Różnorodnie i ciekawie wszystko zestawiłaś . Cudne sandałki na zdjęciu nr.2 Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. So nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Cię w czerwieni:))
    Ale wszystkie zestawy fajnie pokomponowałaś!
    Jesień lubię, ale nie taka jak teraz... Wietrzną i mokrą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jesień, ale słoneczna i pogodną, ta w tym roku póki co do takich niestety nie należy. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  5. Swietny loock.<Masz zgrabne nozki wiec pokazuj, sukienki sa dla Ciebie wprost idealne.Buciki z H&M sliczne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, że tak uważasz:) Na szczęście sukienek mi przybywa, coraz bardziej lubię je nosić, no i szyć:)

      Usuń
  6. I just picked up some opaque tights, it's that time of the day. These are beautiful looks. Did I miss your birthday. I better not have, :). Happy Birthday beautiful.

    http://fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tych zestawach.Jednak zdecydowanie najlepiej Ci w czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, ze tak piszesz, bo to mój ulubiony kolor:)

      Usuń
  8. Cool recap babe, you a re always so stylish!
    Happy b-day!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    My Instagram

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, stunning looks, my favorite is definitely outfit nr. three.<333
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak pora przejściowa i to bez względu pomiędzy jakimi porami roku to trudny czas. Ja teraz jeszcze niemal jedną noga jestem w lecie, a drugą już w jesieni. Rano nie wiem co założyć aby było dobrze. Zestawy, któe zaprezentowałaś sa na prawdę świetne. Super wyglądasz w tej czarno-czerwonej sukience!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy dylemat co tu na siebie założyć urasta do rangi prawdziwego wyzwania, zwłaszcza, gdy rano i wieczorem potrafiło być bardzo zimno, a koło południa prawie upalnie. Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger