Lipcowe stylizacje

Mam wrażenie, że za mną nie miesiąc, ale ze 3. Dużo się u mnie działo, a w związku z tym na nudę nie miałam okazji ponarzekać ani trochę. Zdjęć stylizacji też jakby więcej mi tym razem wyszło, wszystko dlatego, że jestem po moim letnim wyjeździe, a to wydarzenie zawsze skłania do częstszego korzystania z aparatu. Zapraszam zatem na przegląd, cóż to nosiłam z rzeczy diy w tym miesiącu i na urlopie i tuż po nim.:)

Pierwsza uwieczniona stylizacja składa się z kwiecistej dzianinowej bluzki i spodenek sięgających tuż za kolano. Założyłam ją na pierwszy wakacyjny spacer do Sopotu i nawet tło znalazłam bardzo pasujące:


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Torebka i sandałki: CCC
Kurtka: H&M

Tak z kolei ubrałam się na wycieczkę do centrum Gdańska w pewien chłodny i deszczowy dzień. Wybrałam na tą okazję pierwszą samodzielnie uszytą luźną kurtkę z kapturem i dopasowane jeansowe spodnie. O kurtce jeszcze nie zdążyłam tutaj nic napisać, ale jeśli chodzi o wpisy szyciowe to ja nadal jestem na etapie nadrabiania zaległości, zatem proszę o wyrozumiałość:)


Kurtka: DIY
Spodnie: DIY
Buty: H&M
Torebka: CCC

Kolejny spacer do Sopotu i kolejne zdjęcia w tamtejszym parku. Znów wybrałam spodnie za kolano, ale tym razem dobrałam do nich bardzo wygodną, szara bluzkę z fantazyjnym przodem. Nie nosiłam jej chyba przez ostatnie 2 sezony, a w tym roku wróciła do łask. Jaki to gust ludzki jest nieprzewidywalny:)


Top: n/n
Spodnie: DIY
Sandałki i torebka: CCC

Kolejny wyjazd do centrum Gdańska poświęcony był głównie zwiedzaniu tamtejszego domu Uphagena i spacerom po starówce. Ubrałam się wtedy bardziej na sportowo:


Top: Reserved
Spodnie: DIY
Buty: H&M
Torebka: CCC

Powiem Wam, że przez te niecałe 2 tygodnie spędzone nad morzem udało mi się wypocząć i powrót do domu nawet jakoś bardzo mnie nie niepokoił. Po przyjeździe postanowiłam wreszcie zacząć zakładać nowe sznurowane sandałki, które kupiłam już miesiąc temu, ale zdążyłam założyć je jedynie do zdjęć. Może to dlatego, że nie bardzo wiedziałam, do czego powinnam je dobierać? W końcu zdecydowałam, że założę je do spódnicy za kolano w kwiatowy wzór, którą uszyłam już ponad 3 lata temu (ale ten czas leci!). Myślę, że ciekawy efekt uzyskałam:


Top: Reporter
Spódnica: DIY
Sandałki: H&M
Torebka: CCC

Kolejna letnia stylizacja codzienna składa się z topu, który kiedyś ozdobiłam za pomocą kwiatowych aplikacji oraz szortów z zakładkami. Taki wygodny, letni outfit:


Top: DIY
Szorty: DIY
Sandałki i torebka: CCC

24 komentarze:

  1. Dobrze, że udało Ci się wypocząć :)
    Swietne wakacyjne zestawy, bluzeczka z czerwonymi aplikacjami, dla mnie nr 1.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  2. Ta kurteczka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawy, sympatyczne fotki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla tak zgrabnej osoby wszystko pasuje . Każda stylizacja jest fantastyczna. Miłego dnia !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podobają mi się te stylizacje z elementami koloru:))
    Czyli pierwsza i dwie ostatnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności :-) Kurtka z drugiej stylizacji podbiła moje serce :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że tak uważasz:) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Swietne stylizacje..piertwsza bluzka bardzo w moim guscie.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pasują ci takie stylizacje :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  9. You are so cute front of the fountain:))

    www.akikohiramatsu.com
    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger