Torebka królik

Niedawno na stronie Burdy znalazłam wykrój na oryginalne opakowanie na słodkości. Jest to torebka w kształcie królika. Zwróciłam na nią szczególna uwagę, bo sama właśnie wybierałam się na urodziny i miałam Ferrero Rocher jako część prezentu. Stwierdziłam, że w takim opakowaniu dość banalny prezent, jakim są słodycze zostanie podany w dużo ciekawszej formie.

Torebkę uszyłam z bawełnianej dekoracyjnej tkaniny, z której kiedyś zrobiłam poszewkę na poduszkę. Lamówka, detale uszu, oczka i nos są z dużo cieńszej bawełnianej tkaniny, która jak na razie przydaje mi się głównie na lamówki (np. przy wykańczaniu organizera na biurko).


Detale uszu, oczy i nos naszyłam jako aplikację:
 

Ponieważ całość miała być przewiązana kokardą, z tyłu naszyłam dwa podtrzymywacze, dzięki którym kokarda nie spadała.


A tak królik wygląda "na płasko":


14 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger