Letnie spodnie w egzotyczne kwiaty

Tkaninę bawełnianą w egzotyczne kwiaty kupiłam w zeszłym roku podczas moich wakacji nad morzem. Myślałam o tym, że uszyję sobie z niej coś z niej na następny letni urlop. Początkowo myślałam, że będzie to  sukienka. Problem w tym, że żaden konkretny fason nie przychodził mi do głowy i przez to zaczęłam zastanawiać się, czy nie uszyć z niej jednak spódnicy albo spodni. Ostatecznie, jak widać, zdecydowałam się na tą ostatnią opcję i nie żałuję. Doszłam do wniosku, że sukienka czy spódnica były by ok, ale to właśnie takich spodni potrzebuję na lato.

Spodnie zostały uszyte na podstawie samodzielnie przygotowanej formy. Nie jest to nogawka prosta, ale delikatnie zwężana ku dołowi. Spodnie nie były mocno dopasowywane, ze względu na właściwości tej tkaniny, która nie jest za bardzo elastyczna i zbyt wąskie spodnie byłyby zupełnie niepraktyczne. 

Jestem pewna, że podczas zbliżającego się lata ubarwią nie jedną stylizację:)

letnie spodnie


Spodnie udało mi się sfotografować jeszcze z kwitnącą mirabelką w tle. Kilka dni później drzewko już nie było pełne takich ślicznych, białych kwiatków.

spodnie w kwiaty

Na zdjęciu poniżej ukryty jest kot. Widzicie go?

kwieciste spodnie





Góra spodni wykończona została za pomocą odszyć. Kończą się ok. 2 cm poniżej talii. Dzięki temu są wygodniejsze (nie uciskają w pasie). A suwak tym razem wszyłam kryty po boku. :



Spodnie mają podtrzymywacze, aby można było nosić je z paskiem:


Z tyłu naszyłam kieszenie. Wykrój na nie przerysowałam od innych kieszeni spodni, które bardzo mi się podobają:

10 komentarzy:

  1. Świetne są te spodnie, zapewne bardzo wygodne. W sam raz na lato. Odpowiednia kolorystyka i materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie wzory na spodniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego nie wiem, musiałabym Cię w takich zobaczyć:)

      Usuń
  3. Ale piękne podoba mi się ich kwiatowy motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie czuć lato w tych spodniach :)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like this floral cotton pant, must be comfortable to wear. i am not able to find hidden cat :(
    Happy day.
    My Blog | Instagram | Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing pants!
    I really love that pocket <3

    akiko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger