Zimowy komplet

Podczas kolejnych porządków w mojej domowej pracowni znalazłam resztki polarowego koca, z którego kiedyś szyłam pelerynę. Pomyślałam, że przeznaczę je na jakąś użyteczną rzecz na zimę. Tym razem wybór padł na komin. Mój jest dosyć krótki, gdyż chciałam, aby spełniał tą samą funkcję co szalik i był bardziej pod szyję. Po skończonej pracy okazało się, że tkaniny wystarczy na jeszcze jakiś drobiazg, więc do kompletu zrobiłam opaskę na uszy.

Szycie obu rzeczy jest banalnie proste. Do ich zrobienia nie potrzeba było żadnego wykroju, wystarczyło tylko odmierzyć odpowiednią długość i szerokość. Jeśli chodzi o czas przeznaczony na szycie, to cały komplet można zrobić w jeden wieczór. Z tych powodów, szycie kominów i opasek na uszy polecam  początkującym osobom:)

A tak wygląda mój komplet:









Ps. Jest już wpis o cechach charakterystycznych i szyciu polaru:)

44 komentarze:

  1. Fajny pomysł! Na opaskę dodałabym jakąś ozdobę...może kwiatka?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałam zostawić ją prostą i bardziej na sportowo. Na opaskę z kwiatkiem mam inny pomysł:)

      Usuń
  2. Swietny pomysl i bardzo praktyczny...przyjnajmniej nie zmarzniesz zima i besziesz miala wokol szyji i glowy cieplusienko:) Ja w podobny sposob wykorzystywalam przed 30 laty pozostale resztki z miekkich welnianych materialow, z ktorych szylam sukienki i poszylam sobie kiedys w roznych kolorach takie opaski, sluza mi az do dzis. Pzygotowalam tez nastepny post z jedna z takich opasek...Pozdrawiam cieplutko:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję kolejne uszyć, gdy tylko dokończę rzeczy nad którymi aktualnie pracuję. Tak, u nas szaliki i nakrycia głowy to bardzo przydatne rzeczy i dobrze jest mieć ich trochę więcej, żeby nie było nudno:)

      Usuń
  3. What a gorgeous Coat ,also the Pics are lovely :)
    i follow new. follow back?

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute look. Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, idealny dla początkujących, którzy zaczynają przygodę z szyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ci to fajnie wyszło. Bardzo ładnie w tym komplecie wyglądasz, nikt by nie zgadł, że to z koca. Chyba poszukam jakiś starych koców, swetrów, bo pomysł mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Proponuję koce, gdyż są mega ciepłe i wygodne i nawet największy mróz nie będzie straszny.

      Usuń
  7. Ale jesteś pomysłowa, komplecik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty krój, ale efekt bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na tą opaskę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepły i piękny dodatek do płaszczyka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet w którym jest tobie do twarzy :) Masz rację,że osoby zaczynające przygode z szyciem powinny zaczynać od szycia prostych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny, żeby nie zniechęcić się na starcie. Dziękuję:)

      Usuń
  12. Ważne, żeby było ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear!
    So warm!!
    Love the scarf and the headband
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect winter outfit. You look great.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  15. Tiene pinta de hacer mucho frio..un beso desde Murcia...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty zawsze moja droga wymyślisz i zrobisz coś fajnego. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Beautiful post dear. Your photos are so beautiful. :D

    I am following you on GFC and BLOGLOVIN. I hope you can follow me back if you haven't yet. Thank you!

    FOLLOW ME ON INSTAGRAM, BLOGLOVIN / FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Zawsze wymyślisz coś fajnego. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger