Top w czerwone kwiaty na ramiączkach

Projekt własny, recykling i wykorzystanie ścinków w jednym:) Wszystko po to, aby powstała luźna, wygodna  i jednocześnie niebanalna bluzka damska na lato.  Materiał biały w kwiaty to resztka poliestrowej tkaniny, której użyłam do wykonania prostokątnej bluzki w kwiaty. Ma mniej niż 40 cm długości i tylko do małego projektu dało się ją zastosować. Czarne, kontrastujące ramiączka to koronkowa tasiemka odpruta z innej rzeczy. Nadal bardzo modne są bluzki z koronką i na nadchodzące lato będzie jak znalazł. Top zaczęłam szyć na podstawie wykroju z Burdy Szycie krok po kroku 2/2011 # 5A.  W trakcie pracy jednak wiele, z premedytacją, pozmieniałam. Zrezygnowałam z zaszewek, aby miała bardziej prostą formę. 



Długo zastanawiałam się nad detalami, jakimi mogłabym dodatkowo urozmaicić ten top. Wszystko po to, aby nadać mu jeszcze bardziej wyjątkowego wyglądu. W tym celu zdecydowałam się na użycie kontrastowych ramiączek i do topu wykorzystałam czarną koronkową tasiemkę odprutą z innej bluzki. 




Od wewnątrz ramiączka przyszyte zostały na maszynie następująco:


Zastosowałam także szew francuski na bokach:



Nie mogło zabraknąć również sesji zdjęciowej w plenerze. Pogoda się zepsuła, ale przynajmniej ogród wygląda pięknie i stanowi idealną scenerię dla bluzki z kwiatowym wzorem. Oto jak bluzka w kwiatki prezentuje się na mnie:










I jak się Wam podoba?

42 komentarze:

  1. You look stunning pretty top.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka wyszła super. Podoba mi się wlaśnie że jest prosta i szersza , dobrze że zrezygnowałaś z zaszewek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu:) Chciałam ją uprościć i dzięki temu dodać więcej luzu, tak przydatnego podczas upałów:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładna taka wiosenna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzeczka - bardzo Ci do twarzy :) Też lubię takie szersze i luźniejsze ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pomyślałam, że taki krój doskonale sprawdzi się latem- o ile pogoda będzie lepsza, niż teraz:D

      Usuń
  5. Super! No i bardzo ładny materiał. Pomysł z ramiączkami mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że tak uważasz:)

      Usuń
  6. Great top dear, love the print :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!!! Nice idea and thank you for your commnet!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny top i śliczny masz wieszak....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Materiałowe wieszaki od niedawna zbieram, bardzo ładnie wyglądają, dzięki nim szafa nabiera charakteru:)

      Usuń
  9. Przywołujesz lato :-) Podoba mi się pomysł recycklingu koronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, bo zimna i deszczu mamy za dużo. Dziękuję:)

      Usuń
  10. Piękna bluzeczka Ci wyszła! Podziwiam Cię szczerze za dbałość o szczegóły!
    Ślicznie wyglądasz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Czasem znalezienie odpowiednich dodatków stanowi wyzwanie i dlatego nad niektórymi rzeczami tak długo trwają prace:)

      Usuń
  11. Such a lovely top, love the flower print on it!
    Thank you so much for stopping by!!! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł na bluzeczkę. Fajny ciuszek na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) O ile lato będzie ładniejsze od wiosny.

      Usuń
  13. Bardzo ładna jest ta bluzka, naprawdę bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. What a great top! You did such a great job making it! I love the contrast between the floral print and black lace!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  15. This cute top, very particular about the straps in lace. Hello my dear, keep in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  16. this is such a beautiful outfit post! Have a great day. :)



    I AM ALSO ON: Instagram @kennydaily, Bloglovin and Facebook (i follow back, just let me know your links)


    xoxo;
    What Kenny Hearts a Lifestyle Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzka, teraz tylko trzeba czekać na pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello dear step to wish you a good week. Keep in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to nawet kochana z ręczników kuchennych wyczarujesz na pewno kreację. Śliczna bluzeczka i bardzo zwiewnie, delikatnie w niej wyglądasz na tle zieleni. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ręcznikach kuchennych jeszcze nie myślałam, ale niezły pomysł:)Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

      Usuń
  20. The lace and flowers are so gorgeous

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey, thank you for such a lovely comment on my blog! Did you design that top? It looks beautiful! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey, thank you for such a lovely comment on my blog! Did you design that top? It looks beautiful! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, you`re welcome dear! Yes, it`s my design, thank you:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger