Kot z "antenką"

Prezentów świąteczno/noworocznych u mnie ciąg dalszy. Nie wszystkie jeszcze zostały rozdane, także nie mogę ich tutaj na razie pokazać, ale wczoraj jeden powędrował do właściciela i z tej okazji nawet powinien być dzisiaj zaprezentowany. Jutro sylwester, ostatni dzień w roku i znając życie wszyscy będą zajęci przygotowywaniem się do świętowania. Ja pewnie też, bo wybieram się na imprezę, a jeszcze nie zdecydowałam, co tu na siebie założyć (to nie z braku, to z dużej możliwości wyboru:)), także chcę Wam już dziś przedstawić kota, którego podarowałam komuś, komu moim zdaniem przydałby się kot, a z wielu powodów nie może mieć żywego. To niech ma chociaż takiego materiałowego z ogonem, który mi cały czas kojarzy się z antenką. I sąd pomysł na nazwę:) A tak w ogóle, kiedyś jak byłam młodsza, to tłumaczono mi, że ogon to u kota taka antena, za pośrednictwem której koty do siebie nawzajem "nadają". Dziś wiem, że rozmowy kotów to nieco bardziej złożona sprawa, właściwie cała mowa ich ciała bierze w tym udział i nie tylko ona.

Kota uszyłam z bawełnianej tkaniny dekoracyjnej o wyrazistych kolorach na podstawie szablonu znalezionego w internecie. W porównaniu do oryginału zmieniłam jedynie twarz, bo wykonałam zamknięte oczy i wąsy za pomocą ściegu potrójnego elastycznego na maszynie. Wypełnienie pochodzi z poduszki, a nosek wycięłam tradycyjnie z filcu. I oto on:

maskotka kot



kot z tkaniny

Kotka postanowiłam też opublikować dzisiaj, aby jednocześnie móc przekazać Wam czytelnikom życzenia spędzenia ostatniego dnia w roku zgodnie z własnymi upodobaniami. Nie ważne, czy w domu, czy na imprezie w klubie, czy w plenerze, 80% przepisu na udany wieczór to ludzie, z którymi ten czas się spędza. Życzę wam także, aby rok 2018 przyniósł Wam same pozytywne rzeczy, dużo radości, miłości i wiary, a także wykonania wszystkich noworocznych postanowień! Do zobaczenia w Nowym Roku kochani:)

16 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger