Stylizacje marcowe

Tak, wiem, ostatnio jakby z życia blogowego się wycofałam. Miałam ostatnio trochę przygód z komputerem, przez co nie miałam możliwości opublikowania zdjęć z aparatu i mogłam polegać tylko na tych z telefonu. Komputer dopiero pod koniec miesiąca odzyskałam. Wpisy, które w marcu publikowałam na blogu udało mi się przygotować tylko dzięki temu, że miałam wcześniej zrobione do nich zdjęcia, już po obróbce i na dysku Google. Także dlatego nie pokazywałam stylizacji, bo miałam wątpliwości, czy nadają się one do pokazania.

Ostatecznie po długim namyśle zdecydowałam, że jednak je tutaj opublikuję. Stwierdziłam, że wyglądają całkiem nieźle. Także zaczynamy:)

Początek marca przywitał nas siarczystym mrozem, który miałam okazję przeczekać w górach. Na szczęście już 2 jego tydzień przyniósł nieco cieplejszą pogodę, dzięki której można było odstawić grube bluzy i zimowe buty, a przywitać się z botkami i (wreszcie) założyć pomarańczową bluzkę z falbaną, na którą bardzo czekałam:)


Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Botki: Wojas
Torebka: CCC

Bluzka ta spodobała mi się tak bardzo, że założyłam ją ponownie na spacer rodzinny po Parku Łazienkowskim. Tym razem co prawda z długimi butami, gdyż wróciło zimno i inaczej się nie dało. O kurtce wiosennej też można było zapomnieć, lepiej było ubrać zimowy płaszcz:


Płaszcz: Monnari
Bluzka: DIY
Spodnie: DIY
Szalik: Diverse
Buty: Kazar

Marzec ogólnie był bardzo zimny aż do końca, przynajmniej w porównaniu do poprzednich lat. Na zimne dni jak znalazł była moja składana bluza, którą bardzo przyjemnie się nosi i nawet ciemną stylizację znacznie urozmaica. Dobrze, że z tych resztek postanowiłam uszyć właśnie ją, a nie spódniczki:)


Bluza: DIY
Spodnie: DIY
Torebka: CCC
Buty: Kazar

14 komentarzy:

  1. Świetna ta bluza DIY :) Ja Ci zazdroszczę smykałki i cierpliwości do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, że pokazałaś! Szczególnie ostatnia stylizacja jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pomarańczowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda można sobie samej stworzyć- to musi być bardzo satysfakcjonujące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tworzenie czegoś to wiele pracy i komplikacji, albo chwil, kiedy się wahasz, ale na końcu zawsze jest satysfakcja ogromna:)

      Usuń
  5. What a lovely styling,
    I adore this bright color combination.
    The orange top suits you perfectly.

    take a look at my BLOG and also INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. The orange top is so wonderful!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger