Bluza składana

Jakiś czas temu trafiłam przypadkiem na artykuł, z którego wynikało, że ubranie złożone z niepasujących do siebie elementów jest jednym z trendów obecnego sezonu (dla zainteresowanych link TUTAJ). Tym oto sposobem udało mi się jako tako wpasować w panujące trendy, bo uszyłam sobie bluzę złożoną z dwóch dzianin dresowych i to w dość niestandardowym układzie. 

Dzianina we wzór Paisley to pozostałości po szyciu innej bluzy. Początkowo miała być mini spódniczką, ale jak powszechnie wiadomo tylko krowa zdania nie zmienia:) Z czarnej dzianiny miała powstać z kolei cała bluza, ale tyle zużyłam jej na pasy do dresowej sukienki, że niestety nie starczyłoby jej na rękawy. 

Zaprojektowanie bluzy z dwóch różnych dzianin o bardzo ograniczonej ilości to nie łatwe zadanie. Kilka razy zmieniałam zdanie odnośnie jej ostatecznego wyglądu i w końcu wyszło mi to następująco:




 

 


Z tyłu z kolei przeważa użycie czarnej dzianiny, miałam jej po prostu więcej:)


Dekolt wykończony jest za pomocą stójki:


Czarna część przodu składa się z 2 elementów. To znowu z powodu ograniczonej ilości materiału. Dużo zużyłam go do uszycia tyłu i przez to przód musiał być sztukowany.


20 komentarzy:

  1. Cześć,
    Fajnie to wyszło. Super, że udało Ci się zużyć obie dzianiny. Pewnie zdecydowałabym się na oba czarne rekawy, ale i tak to połączenie kolorystyczne jest ekstra.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, opcji, jak je ze soą zestawić miałąm kilka, ostatecznie wyszła mi taka opcja i jest całkiem fajna:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe i niestandardowe połączenie materiałów. Super efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mój styl, ale myślę, że niejeden projektant mógłby się od Ciebie uczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda! zazdroszczę umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  5. Te nowe trendy w modzie :-D A bluza bardzo fajna - szczególnie ta część z wzorami mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trendy bywają różne , na szczęście nie muszę na nich polegać :)

      Usuń
  6. Coś czuję, że po raz kolejny trendy w modzie w tym sezonie zostaną daleko od mojej garderoby. Nie zrozum mnie źle Twoja bluza bardzo mi się podoba ale na kimś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zawsze wszystkie trendy mi odpowiadają, ten dla mnie jest akurat ciekawy :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna, stylowa bluza, ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje, chociaż zdecydowanie sama bym takiej nie nosiła. Nie mój ,,typ" ��

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger