Koronkowy stanik miękki

Najwyższa pora na dokładniejsze zaprezentowanie stanika uszytego na warsztatach szycia bielizny. Niektórzy już nazwali go patriotycznym ze względu na zastosowanie bieli i czerwieni  w tym projekcie. Ja jednak nie z takiego powodu wybrałam to połączenie kolorystyczne. Moim zdaniem oba kolory razem są bardzo energetyczne i wyraziste.

Szycie stanika pochłonęło więcej czasu, niż prace nad majtkami. Wszystko dlatego, że wykrój miseczki trzeba było przygotować samodzielnie, na swój rozmiar, a wcześniej jeszcze każdy miał wykonać moodboard, który byłby inspiracją dla projektu. Stanik już po warsztatach odrobinę poprawiłam, skróciłam jego ramiączka. Tak prezentował się przed tą poprawką:

stanik koronkowy


A tak już po niej:

koronkowy stanik

Skróciłam tylko długość gumek, a stanik układa się teraz o wiele lepiej. Brzegi miseczek odszyłam za pomocą koronki w pasującym kolorze:


A tak prezentuje się tył mojego stanika:


34 komentarze:

  1. Wyglada przepieknie, musze taki poczynic <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny! :) Nie wiem czy ogarnęłabym takie samodzielne szycie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pewnie tak, bo szycie takiego stanika wbrew pozorom nie jest trudne:)

      Usuń
  3. Jak dla mnie za bardzo rozbudowany dół, ale o gustach się nie dyskutuje. Trzeba takie lubić. Podziwiam umiejętności. Natomiast majteczki bardzo mi się podobają. Patrzyłam w innym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) A o czym byśmy mieli tyle dyskutować, jak właśnie nie o gustach? Z tym dołem sobie zaszalałam, stanika z takim jeszcze nie mam, a wygląda on moim zdaniem dość ciekawie:) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
  4. Ja generalnie przepadam za czarną bielizną, ale stanik , który zrobiłaś, bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem.
    Śliczna bielizna.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, podziwiam, że samodzielnie zrobiony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląda i jeszcze sama go zrobiłaś gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Staniczek nie w moim stylu. Moim zdaniem jest dość duży, chyba przez ten czerwony dół. Ale najważniejsze by Tobie się podobało. Ogólnie wykonałaś kawał naprawdę świetnej roboty! A tyłem jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, wiadomo, każdy coś tam innego lubi :)

      Usuń
  9. Ale ładny :*
    Bardzo elegancki :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji:*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a wonderful piece!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic precious top my dear
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Chciałabym taki :D Niestety miękkie staniki u mnie odpadają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do noszenia na co dzień też się nie nadają, ten to raczej notatki z zajęć:) Dziękuję bardzo!

      Usuń
  13. Ale ładny :) szczególnie biała część subtelna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger