Koronkowe figi i Liebster Award

Zgodnie z obietnicą zawartą we wpisie o warsztatach szycia bielizny, napisze tu dzisiaj trochę więcej o majtkach, które wykonałam podczas tych zajęć. Wybrałam wykrój na figi, mój ulubiony spośród wszystkich majtek. Chciałam, aby były one wygodne i użytkowe, więc do ich wykonania użyłam cienkiej koronki, ozdobnej gumy, a na podkładkę wybrałam kawałek dzianiny ściągaczowej (wybrałabym coś cieńszego, ale na zajęciach akurat nie było niczego takiego, a jak już to nie pasowało do całości). Wszystko to jest w kolorze czarnym. Z efektu jestem bardzo zadowolona, nosi się je bardzo dobrze:

koronkowe majtki czarne


koronkowe figi


Ponieważ dzisiejszy wpis jest bardzo krótki, postanowiłam skorzystać z okazji i odpowiedzieć na nominację do Liebster Award, którą dostałam od Alicji z bloga http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com




Za nominację bardzo dziękuję, za pamięć o moim blogu również, choć ostatnio znowu trochę go zaniedbałam:) A oto odpowiedzi pytania od Alicji, które pozwolą Wam poznać kilka ciekawostek na mój temat:

1. Jak i kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda  z rękodziełem?

W 2011 roku, kiedy moje znudzenie zawartością sklepów i ich niedopasowaniem do mojej miniaturowej sylwetki sięgnęło zenitu. Pomyślałam, że warto byłoby nauczyć się, jak przerabiać ubrania (skracać, zwężać itp.), aby lepiej one na mnie leżały i zapisałam się na kurs szycia. Tam przy okazji nauczyłam się szycia od podstaw.

2. Czy masz swoje ulubione miejsce, w którym tworzysz?

U mnie w domu jest jeden pokój przedzielony na 2 części i właśnie tam urządziłam sobie pracownię. To jak na razie jedyne miejsce, w którym tworzę, bo zawiera ono cały potrzebny sprzęt i dobre oświetlenie. 

3. Skąd pomysł na bloga?

Prowadzenie bloga było jednym z warunków zaliczenia semestru z przedmiotu "Internet w media relations" na studiach:)

4. W jaki sposób (poza rękodziełem) lubisz spędzać swój wolny czas?

Lubię oglądać horrory i thrillery (uwielbiam straszne historie:)), spotykać się ze znajomymi na mieście, wiosną i latem czytać w ogrodzie na leżaku popijając koktajle, wyjazdy nad morze i w góry, no i oczywiście, lubię prowadzenie tego bloga;)

5. Wolisz gotować sam(-a) czy kiedy to ktoś inny gotuje dla Ciebie?

Obie te opcje mają swoje zalety.

6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?

Czerwony, czarny, zielony, granatowy, brązowy.

7. Cecha, którą najbardziej cenisz u innych?

Jeśli ktoś ma własną pasję, własny świat i własne zdanie. To jest dla mnie ciekawy człowiek:) 

8. Cecha, która najbardziej przeszkadza Ci w innych ludziach?

Zbyt imprezowy tryb życia i lekkomyślność.

9. Jaki gatunek muzyczny preferujesz?

Rock, soul, jazz, ostatnio także muzykę relaksacyjną.

10. Wymarzone miejsce, które chiał(-a)byś odwiedzić?

Mam dużo takich miejsc. Najpierw wybrałabym chyba Włochy, zawsze, gdy oglądam czyjąś relację z pobytu w tym kraju jestem zafascynowana.

11. Czy jest coś czego koniecznie chciał(-a)byś w życiu spróbować?

Oj jest:)

Choć na pytania odpowiedziałam z przyjemnością, zabawy nie kontynuuję z braku czasu. Może innym razem. Na pytania rzecz jasna możecie odpowiedzieć samodzielnie w komentarzach, chętnie poznam Wasz punkt widzenia na niektóre sprawy:)

52 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu zamierza się do szycia bielizny. Troche mam materiałów ale kurczę czasu mi brak. Twoje prezentuje się super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szycie modeli takich, jak te figi na szczęście nie jest zbyt pracochłonne, można to w 1 wieczór ogarnąć:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Nowe doświadczenie i wspaniały efekt . Mądra i poukładana z Ciebie osoba , tak stwierdzam po przeczytaniu odpowiedzi. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie umiem zbytnio szyć co prawda, ale raz porwałam się na zmniejszenie miseczek stanika usztywnianego. Co prawda poległam na wykończeniówce, ale trochę go nosiłam, bo się nawet udało :-D Jeśli chodzi o Twoje gacie, NOSIŁABYM! :-D Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze takiego zadania się nie podjęłam, przede mną to dopiero:) Chociaż, bardziej, niż przerobić, wolałabym uszyć samodzielnie od podstaw. Dziękuję!

      Usuń
  4. Zazdroszczę talentu :). Podejrzewam, ze ja poprułabym całą tę koronkę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wbrew pozorom popruc całą koronkę nie jest tak łatwo :)

      Usuń
  5. Piękne figi! Masz talent i fantazję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeku cudowne są te figi i jest to też mój krój ulubionych majtek! Sama bardzo chętnie bym zapisała się na taki kurs, muszę koniecznie o tym pomyśleć! To by dopiero było coś, samej przerabiać ubrania! a przecież moje ukochane lumpeksy to istne ubraniowe królestwo i mogłabym tam znajdować miliony różnych materiałów na przeróbki!:D
    Zainspirowałaś mnie Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię do tego zainspirowalam, sh to i dla mnie królestwo ubrań do przerobienia :) Dziękuję!

      Usuń
  7. Figi przepiękne :-) Szkoda, że ja mam 2 lewe ręce do szycia bo maszyna się kurzy

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne :) też się powolutku przymierzam do szycia bielizny, póki co tylko gorsety wychodzą z pod igły a chciałabym jakiś biustonosz może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorset to już dobry początek, trzymam kciuki za dalsze postępy:)

      Usuń
  9. Oj tak na taki profesjonalny kurs kroju i szycia bielizny tez bym się chętnie wybrała. Twoja propozycja bardzo mi się podoba. Figi super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne uszyte, widać dokładność. A odpowiedzi bardzo ciekawe, ja nie lubię horrorów a tu proszę, koleżanka wręcz je uwielbia :)A Włochy polecam byłam i wrażenia super to był miesiąc maj pamiętam, że też byłam w Wenecji a na lato nie polecam tam woda w tych kanałach bardzo śmierdzi i trochę rozczarowałam się Wenecją. Lepiej wybrać takie miesiące gdzie nie odczuwa się tego nie przyjemnego zapachu. Może coś już polepszyli a to było z jakieś 12 lat temu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Ja zawsze lubiłam straszne historie, w filmie, książce i opowieściach innych. A co do Wenecji, jestem zaskoczona tym, że woda w tych kanałach śmierdzi, bo to miasto zawsze się z takim romantycznym kojarzy:)

      Usuń
  11. WOW...jestem zaskoczona efektem Twojej pracy. Piękne figi :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. What a beautiful black shorts!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ciekawe , zalozylabym taka bieliznę

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wyszły Ci te majteczki!:D
    Też lubię thrillery i horrory;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Straszne historie mają w sobie coś niezwykle interesującego:)

      Usuń
  15. Figi są boskie! :) Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  16. How awesome that you kept your blog despite finishing the semester that required you to blog!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne te figi! Możesz być z siebie dumna! :) ja zatrzymałam się na uszyciu spódnicy ołówkowej, w której trochę się wstydzę wychodzić... :) ale spełniam się artystycznie w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa:) Każdy coś innego lubi i jest w czymś innym dobry:)

      Usuń
  18. Majteczki wypracowane na szóstkę z plusem.
    Życzę Ci, abyś kiedyś zobaczyła Włochy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Basiu:) Mam nadzieję, że niedługo będzie to możliwe:)

      Usuń
  19. Koronkowe majteczki obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) I pomyśleć, że można takie samemu sobie zrobić

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger