Dzianinowo koronkowe figi

Szycie bielizny spodobało mi się i postanowiłam uszyć sobie jeszcze jedne majtki na podstawie wykroju na figi. Przy okazji trochę powalczyłam ze sterami rzeczy do recyklingu i resztkami tkanin. Do uszycia majtek wykorzystałam kawałek dzianinowego podkoszulka, który zrobił się na mnie za ciasny i resztki kwiecistej koronki, której użyłam do uszycia kimonowej bluzki i topu z baskinka. Całość została wykończona za pomocą granatowej, elastycznej koronki, jedynej rzeczy dokupionej specjalnie dla tego projektu. Oto efekty mojej pracy :

Figi damskie z koronką




Czarnej dzianiny było za mało do tego projektu, więc wymyśliłam, że po bokach zrobię wstawki z resztek elastycznej koronki w kwiaty:



A podkładkę tym razem wszyłam za pomocą ściegu wpuszczanego:

34 komentarze:

  1. świetne!
    nie dość, że bardzo ładne, to jeszcze recyklingowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wykorzystanie rzeczy, których się już nie nosi bądź są za małe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja bym chciała umieć szyć coś takiego.. Ehhh, najgorze! Zazdroszczę Ci tej umiejętności! A figi są ekstra! Bardzo lubię takie nosić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem, nie znam nikogo, kto szyje sobie bieliznę, szacun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilka osób poznałam, świat szyjących czasem jest bardzo mały :) Jest to nadal mniej popularna rzecz do szycia. Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Własnoręczne majtki? Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry fason, świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są:) Nie umiem (i nie lubię) szyć i podziwiam ludzi, którzy mają rękę do tego i robią cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem twojego talentu! Majtki w moim guście, granacik. :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, zę szycie bielizny wciągnęlo Cię bez reszty. I dobrze bo efekt jest świetny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajne i w miarę szybkie, co jakiś czas na pewno będę do tego wracać, choć na razie więcej uwagi poświęcam ubraniom:) Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  10. Jak fajnie, że umiesz szyć i możesz sama z resztek uszyć coś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 😍 wiesz co są naprawdę ładne! Zawsze podziwiam cierpliwość w takich robotkach. Masz talent 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Nigdy bym nie pomyślała, że można sobie uszyć figi :) Ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze niedawno też o tym nie myślałam, ale rozwijać się trzeba:) Dziękuj bardzo:)

      Usuń
  13. Wow! Na jesień planuję kupić maszynę (od roku?) ale nie spotkałam się z samodzielnym szyciem bielizny. Chciałabym spróbować. Najchętniej uszyłabym majtki. Szkoda że nie można kupić materiałów na strój kąpielowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie stacjonarnym i ja takiego nie spotkałam, myślę, że sklepy internetowe jak na razie są pod tym względem lepiej zaopatrzone. Trzymam kciuki za kupno maszyny i samodzielne próby szycia:)

      Usuń
  14. Bardzo ładny fason, a do tego podoba mi się dobór kolorów i ta niebieska koronka :) Jeszcze nie próbowałam swoich sił w szyciu bielizny, więc zastanawiam się jak wykonać bieliznę w takim stylu jak tutaj? https://www.gaia.com.pl/figi-brazilian-lauren-art-567-g-gfb567-bez.html Co sądzisz o tym wzorze? Czy trudno byłoby takie wykonać samemu? Z zakupem takiej koronki myślę, że nie powinno być problemu, zastanawiam się jednak, jaka tkanina byłaby tu najbardziej odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Wzór bardzo ładny i dość prosty w wykonaniu, forma na figi, która trzeba urozmaicić wstawkami koronkowymi po bokach i koronka z tyłu. Myślę, że elastyczna cienka koronka i lycra + cienka płaska guma się do tego nadadzą.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger