Bluzka w stylu lat 70 i 8 urodziny bloga

Ponad tydzień temu blog obchodził 8 rocznicę swojego istnienia w przestrzeni internetowej. Nie wiem, jak Was, ale mnie taka okazja naprawa nostalgią i lubię przypominać sobie początki jego działania, przeglądać stare zdjęcia i wpisy. Też nie mogę uwierzyć, że od pierwszego wpisu minęło już 8 lat, bo to naprawdę szmat czasu, a mi się wydaje, że było to niedawno:).  

Nie przypomniałam sobie o tej rocznicy dopiero teraz, tylko nie miałam czasu przygotować jakiegoś podsumowania, albo czegoś wyjątkowego, więc postanowiłam uczcić rocznicę nowym wpisem o ubraniu, którego materiał  jeszcze bardziej odległe czasy pamięta. Nie dam sobie ręki uciąć, że tkanina wiskozowa w kwiaty, którą wykorzystałam do projektu pochodzi akurat z lat 70, ale kolorystyka i ogólny jej styl przywodzi je na myśl. Tkanina ta pochodzi z sukienki, która była bardzo długa, ale niestety miejscami podniszczona i w pierwotnej formie nie do założenia, choć sam jej fason był całkiem ciekawy. 

Do projektu usiadłam jeszcze przed długim weekendem, ale to podczas dni wolnych najwięcej przy niej zrobiłam. Majówka w końcu nie rozpieszczała pogodą, za to sprzyjała szyciowym pracom. Do uszycia bluzki wykorzystałam wykrój z Burdy 11/2014 #105 A. Z tego samego wykroju uszyłam lata temu bluzkę w kwiaty i sprawdziła się doskonale. Jest bardzo wygodna i często ją noszę do tej pory. Do nowej bluzki zrobiłam tylko dłuższy rękaw.

Ogólnie z szyciem czegokolwiek z tej tkaniny i z długim rękawem miałam zaczekać do jesieni, ale pogoda niespecjalnie wiosenna sprawiła, że zmieniłam zdanie i coś czuję, że bluzkę jeszcze przed latem będę nosić.











15 komentarzy:

  1. Śliczna bluzka, bardzo Ci pasuje. Podoba mi się bardzo ta sceneria za tobą, pewnie jak będzie cieplej będzie jeszcze piękniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, to już 8 lat, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka bardzo ładnie się prezentuje :D Gratuluję 8-lat i życzę kolejnych takich blogowych rocznic :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo ciekawa i nietuzinkowa ta bluzka.
    8 lat to kawał czasu - gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze - wszystkiego, co najlepsze z okazji kolejnej rocznicy! To już spory szmat czasu :) U mnie w marcu poszły dwa lata i też nie wiem, kiedy to zleciało (plus podobnie jak Ty, też z radością i nostalgią wspominam całkiem niedawno miniony początek... <3). I po drugie - bluzka zarówno w tej wersji, jak i z rękawkami wykończonymi koronką wygląda przepięknie! Raglanowe rękawy dodają zawsze sporo elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! tnks for sharing! x

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszła nietuzinkowa bluzka . Sto lat i więcej takich rocznic 🥳

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju sama bym taką założyła:D super wygląda świetna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Congratulations on your 8th blogging anniversary!!
    That blouse is so beautiful on you<3

    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger