Bluza w kwiaty i ryby

Miałam w planach uszycie jakiejś bluzy czy narzutki, ale gładkiej. Plany te zdecydowałam się jednak odłożyć na później, gdy podczas poszukiwań dzianin wpadła mi w oko dresówka z Fabric Shop w kwiaty i ryby. Z miejsca się w niej zakochałam. Ten wzór jest cudowny. Ta dzianina w dotyku jest także cudowna. Także niespodziewanego zakupu nie żałuję.

Początkowo miała być bomberka, wykrój na nią wzięłam z Burda Szycie krok po kroku 1/2014 #1C , nawet były wszyte ściągacze u dołu i przy rękawach. Sprawdziła się całkiem dobrze podczas zimowego wyjazdu na narty, ale wtedy okazało się, że wyszła za długa i wymaga skrócenia. Gdyby miała być bomberką, musiałabym jednak uciąć sporo dzianiny. Powiem jednak szczerze, że strasznie było mi szkoda ciąć ten materiał, więc podjęłam decyzję o wywaleniu ściągaczy i pozostawiłam taką prostą, dłuższą bluzę. Nie żałuję i tak się ona prezentuje:










20 komentarzy:

  1. Ale fajna bluza, szkoda, że w żadnym sklepie nie spotkałam podobnej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten print od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła świetnie :) Bardzo lubie ubrania w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny wzór. Kojarzy mi się z wakacjami w tropikach.:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny wzór! Prawdziwy talent w rękach- bluza wyszła fantastycznie :) Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze fajnie sie prezentuje, ten wzór ma coś w sobie i na pewno przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Piękna bluza! cudowne, intensywne i żywe kolory :) Naprawdę wygląda pięknie!
    To prawdziwy talent, sama chciałabym móc robić takie cuda :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwoatowe wzory są obłędne, pięknie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah love this look! Such a fun jacket you look great :)

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful jacket! You are really talented!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny nadruk! Wykonanie jak zwykle doskonałe -)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie prezentuje się ta bluza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten wzór jest wyjątkowo piękny :) Super ta bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem!
    Bluza prezentuje się rewelacyjnie. Z wielką chęcią przygarnęłabym ją do swojej kolekcji :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. What a wonderful print! Flowers and fishes are so beautiful!!
    akiko
    https://kimonosnack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger