Lamparty

Koniec czerwca postanowiłam uczcić wpisem o jednej z ulubionych sukienek obecnie. Jak tylko zobaczyłam jersey w lamparty w sklepie Nitka Kłębek, to wiedziałam, że uszyje z niego sukienkę kimonową. Jak pomyślałam, tak zrobiłam i nic więcej nie cudakowałam. Był to dzięki temu jeden z najszybciej zrealizowanych projektów dla mnie, jakie kiedykolwiek miałam.

Sukienka powstała na bazie wykroju z Marfy. To ten sam, z którego szyłam mandarynkową bluzkę i czerwoną z rozcięciami. Ogólnie kocham ten model i prawdopodobnie wykorzystam go jeszcze ze 100 razy:) Jest mega wygodny.

Sukienka jest marszczona w pasie za pomocą nici gumowych, dzięki czemu talia jest ładnie podkreślona. Dekolt wykończony jest plisą skośną. Doły i rękawy po prostu podłożyłam.

A na zdjęcia załapał się jeszcze kwitnący jaśmin.









42 komentarze:

  1. Bardzo fajny motyw, do tego lubię wszelkie dzianiny, więc super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała sukienka . Prosty wzór , ale tkanina robi wiele . Dobrego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!!! Ta sukienka jest obłędna!!!
    Z tymi butami tworzy świetny duet, a Ty Marysiu wyglądasz w całości genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo lubię takie krój;) lamparty też wyglądają świetnie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć,
    Zgadzam się w 100% taki fason jest niesamowicie wygodny. Mam podobną sukienkę (choć akurat kupioną) i po prostu za nią przepadam. Bardzo ciekawy jest ten wzór. Nigdy go jeszcze nie widziałam, ale dobrze pasuje do tego wykroju i do Ciebie.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się, że tak uważasz:) Ten fason jest mega komfortowy, coś czuję, że jeszcze do niego nie raz wrócę. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  6. Podoba mi się, choć pewnie na ciut większe wycięcie pod szyją skusiłabym się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia mocno indywidualna, akurat tutaj mi taki pasował:)

      Usuń
  7. Kochana, uszyłaś bardzo ładną, twarzową sukienkę, którą prezentujesz z klasą i wdziękiem :):):):) Pozdrawiam serdecznie, pięknych uszytków życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka bardzo fajna,modna,prosta a swój urok ma.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Your dress is super beautiful, I like the pattern so much!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie leży- do tego ma bardzo ciekawą kolorystykę i motyw :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely dress and cool print!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  12. I really love your dress!!
    That cloth with prints of leopard is true leopard prints!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetna sukienka i wzór.
    Moc pozdrowionek posyłam.
    Nadganiam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely dress. Its such a nice print.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna sukienka, oryginalna. Wygląda na bardzo wygodną, ślicznie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne rzeczy szyjesz. Jestem naprawde pod wrazeniem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Oryginalny motyw! :D Co do fasonu to przepadam za nim. Jest niesamowicie wygodny i łaskawy dla figury :) niestety w sklepach na próżno szukać takich perełek :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ze sklepami właśnie tak to jest, modne konkretne fasony i tylko takie w sprzedaży. Dlatego między innymi tak bardzo lubię szycie, bo nie muszę na sklepach polegać w kwestiach fasonu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger