Organizer na biurko 3 w 1

Całkiem niedawno pokazywałam tutaj pokrowiec na deskę do prasowania uszyty z tkaniny w kwiaty z IKEA. Tego materiału kupiłam ogólnie 1.40 m i wiedziałam, że spokojnie jeszcze coś do kompletu do mojej domowej pracowni mogę z niego zrobić. Pierwsze, o czym pomyślałam, to podręczny organizer na biurko. Od pewnego czasu irytowało mnie, że wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy leżą na nim luzem i nieraz podczas szycia i przesuwania większych kawałków materiałów po prostu spadają. 

Pomysł na jego formę znalazłam oczywiście w skarbnicy wielu szyciowych pomysłów, czyli na pintereście. Mój organizer łączy w sobie aż 3 funkcje. Pierwszą jest oczywiście przechowywanie potrzebnych do pracy rzeczy. Posiada 4 kieszenie, o 2 różnych wielkościach pozwalające pomieścić wszystkie akcesoria:

organizer






Tuż nad kieszeniami przyszyłam wykonany do kompletu mały igielnik, żeby szpilki i igły też nie leżały luzem:


Główna część mojego organizera jest pikowana, została uszyta z 2 warstw tkaniny i ociepliny.  Ta część stanowi podkładkę pod maszynę:


Po szyciu okazało się, że tego materiału w kwiaty i tak jeszcze całkiem dużo mi zostało. Planuję teraz, co by tu jeszcze z niego zrobić do pracowni i już chyba pewien pomysł mam, ale na razie mała przerwa na szycie ubrań:)

51 komentarzy:

  1. Super, podoba mi się zwłaszcza poduszeczka na igły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa taki otganizer własnoręcznie wyszywany:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny materiał, a organizer, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i przytulne to jest! U mnie igły muszę od razu chować do puszki, ze względu na kicię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl. Masz bardzo uporzadkowana pracownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :) Nie dość, że śliczny, to jeszcze taki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny patent! Moze tez taki uszyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny. Widziałam podobne już nie raz i zawsze zastanawiam się czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Fajny jest, bo mam najpotrzebniejsze rzeczy pod ręką nie zagracajac przy tym biurka i cennej powierzchni szyciowej:)

      Usuń
  9. Pracownia nabiera pięknego charakteru . Organizer wyszedł śliczny i na pewno ułatwi pracę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne i praktyczne ;) Zawsze marzyłam żeby nauczyć się kiedyś szyć

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, marzy mi się taki na gazety, który możnaby przerzucić przez kanapę. :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowy i pięknie wykonany!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ cudowny pomysł! Jest świetny! Jak kiedyś ja się nauczę szyć, to też taki sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is so cool Maria. I love those pockets so much. Will definitely help keep your essentials handy.

    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh lovely!

    www.jeannieinabottleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, bardzo podoba mi się, no nie wiem ale skusze się by zrobić taki, no może podobny. Nie mam aż takiego talentu jak Ty!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne dziełko! Lubię takie produkty homemade! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne dzieło, lubię produkty homemade! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, wróciły do mnie wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What a great idea!!!
    So cute:))

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, genialnie Ci to wyszło <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Organizer jest bombowy! U mnie też akcesoria walają się po stole podczas szycia i bywa to denerwujące, że nie mam co z nimi zrobić, a chować nie warto, bo za chwilę będą potrzebne. Zainspirowałaś mnie do uszycia takiego - dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że zainspirowalam:) Ten organizer jest o tyle fajny, że masz wszystko pod ręką, ale nie na blacie i nie zajmuje przestrzeni szyciowej :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger