Bluza paisley

Dość długo myślałam, co zrobić z tą dzianiną dresową we wzór paisley. Wahałam się między luźną bluzką kimonową, bluzą na suwak, narzutką bez żadnego zapięcia i sukienką i szczerze mówiąc wybrałam bluzę z suwakiem, gdyż wydała mi się najbardziej optymalnym pomysłem. Jej projekt zmieniałam kilkukrotnie, aż w końcu zdecydowałam się na dopasowany do sylwetki fason, ozdobiony czarną stójką przy szyi i mankietami w tym samym kolorze, również z dresówki. Myślę, że to był dobry pomysł, gdyż początkowo bluzę miałam uszyć tylko z jednego materiału, ale podczas przymiarek byłam średnio zadowolona z efektu i chciałam ją czymś urozmaicić. I tak się ona prezentuje w rezultacie, myślę, że o wiele ciekawiej:

bluza paisley

paisley wzór

Podczas zdjęć musiał być oczywiście pejzaż z kotem w tle:)

bluza z dzianiny







Pokażę jeszcze zbliżenia na istotne dla tego projektu detale. Bluza zawiera cięcia pionowe z przodu i z tyłu:





Tak wygląda dekolt ze stójką i zamek błyskawiczny rozdzielczy:



I mankiety przy rękawach:



35 komentarzy:

  1. Piękny materiał i sam krój także. Ładnie się układa. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza, fajnie że dodałaś czarne ściągacze bo dzięki temu jest ciekawsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, więc cieszę się, że tak uważasz, dziękuję:)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta bluza :) Tak jak poprzedniczka uważam, że świetnie, że są w niej ściągacze. Bardzo lubię bluzy ze ściągaczami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluza, brawo ;) Dodanie czarnych elementów to był bardzo dobry pomysł :)
    Ja nie mam cierpliwości do maszyny do szycia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluza i bardzo ładna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza swietnie na Tobie lezy; to byl dobry pomysl by dodac czarne akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wdzianko , wyszło super. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a beautifully jacket. LOVE IT!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Świetny wzór bluzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ta bluza!!! Oryginalny wzór!
    Szycie perfekt!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa <3 śliczna <3 Na pierwszy rzut oka myślałam że jest w wiewiórki :D xd

    ~Nicole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wiewiórki, też byłaby ciekawa bluza z takim wzorem:)

      Usuń
  12. I really like the pattern of the blouse!
    Merry Christmas!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely print. The cat is so cute and so are you Maria.


    http://www.fashionablyidu.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna ta bluza, świetnie leży

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger