Pamiątka znad morza: Bluzka asymetryczna z dzianiny.

Z zielonej dresówki, którą kupiłam na wczasach, uszyłam asymetryczną bluzkę, na którą wykrój znalazłam pod numerem 132 w Burdzie 8/2014. Zmieniłam w nim tylko jeden szczegół. W oryginalnym projekcie rozcięcie z przodu kończyło się zaraz za zakładkami. Ponieważ wybrałam grubszą dzianinę i materiał na końcu brzydko się układał zdecydowałam się na przedłużenie rozcięcia aż do końca. Teraz przód z zakładkami wygląda na odcinany i lepiej leży.

Ten model wybrałam, bo spodobało mi się, że choć jest bardzo prosty do uszycia, wygląda oryginalnie i z każdej strony inaczej. 

Dla przykładu, tak bluzka prezentuje się z przodu:








Tak wygląda po bokach:



A oto tył:



Dekolt został wykończony za pomocą plisy ciętej ze skosu:


A zakładki wyszły mi następująco:


Wykończenia wewnątrz zrobiłam za pomocą niby- overlockowego ściegu, o którym więcej pisałam TUTAJ:


Z zielonej tkaniny została jeszcze małą resztka, nad którą aktualnie pracuję:)

Poza tym, wprowadziłam niedawno podpisy na zdjęciach. Zdecydowałam się na to po "przygodzie", jaka spotkała blogową koleżankę  Barbarossę (opisała ją TUTAJ). Zdałam sobie sprawę, że nigdy nie mamy wpływu na to, dokąd trafią nasze blogi. A nóż, widelec moje zdjęcia wpadną w ręce kogoś, kto za nic ma prawa autorskie i zaczną się problemy. Po co takie nieprzyjemności? Dzięki podpisom już tak łatwo kradzieże nie przejdą, więc zachęcam wszystkich blogerów do rozważenia ich wprowadzenia:)

55 komentarzy:

  1. Pieknie wyszla Ci ta bluzeczka z dzianiny..ja tez lubie z niej szyc, z podobenj i tez zielonej uszylam sobie, ale sukienke.
    Wygladsz w swojej dzianinowej bluzeczce bardzo ladnie i na pewno szycie jej sprawilo Ci wiele frajdy i przyjemnosci:) Pozdrawiam serdecznie i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szycie było przyjemne i bez większych komplikacji, z wyjątkiem poprawiania rozciecia z przodu. Zmieniłam je w stosunku do wykroju i musiałam pokombinować:) Dziękuję bardzo i wzajemnie.

      Usuń
  2. Bluzka bardzo oryginalna :) A co do podpisów... obawiam się, że nie jest to zbyt mocne zabezpieczenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jakaś ochrona... Jak ktoś będzie bezczelny, to pewnie i tak ukradnie... To przykre...

      Usuń
    2. Na bezczelna zawsze ukradnie. Ale przynajmniej będzie wiadomo skąd i nie powie, że to jego własność:)

      Usuń
  3. Śliczny kolor, ładnie, podziwiam! Życzę sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że naprawdę kochasz to, co robisz. Pięknie wyszło. Śliczny naszyjnik. Dobrze, że zaczęłaś opisywać swoje zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kocham:) Dziękuję Barbarossa za te słowa. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy fason bluzeczki.
    Warto podpisywać swoje zdjęcia, ponieważ jesteś autorka swojego projektu.
    Ja na swoim blogu umieściłam takie świecące logo, kod można pobrać na tej stornie:
    http://psniekradnij.blogspot.nl/ możesz wybrać rozmiar jaki ci odpowiednia.
    Zawsze to jakiś odstraszacz :)
    Bardzo ciekawy mi Twój naszyjnik, czy sama go robiłaś ? Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Takie logo u mnie jest już:)

      Naszyjnika nie zrobiłam, za biżuterię jeszcze się nie wzięłam:-)

      Usuń
  6. Moje zdjęcia ukradli podpisane, więc nie na wszystkich i to działa:(
    A bluzka rewelacyjna!!!! Wyjątkowa! Nie dość, że ma świetny kolor, to krój jest naprawdę oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dzięki podpisowi widać, skąd zostały one "pożyczone". Źródło zostanie zidentyfikowane, a złodziej najje się wstydu:) Jednak wiem, że nie każdy działa w ten sposób, są ludzie, którzy cudzą pracę mają za nic a krytyki się nie boją. Część jednak napisy na zdjęciu zniechęca do kopiowania i umieszczania u siebie:)

      Dziękuję Edyta za miłe słowa:)

      Usuń
  7. O bluzka jest mega świetna ! Strasznie podoba mi się tło Twoich zdjęć jest magiczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)

      Na takie tło w ostatniej chwili się załapałam. Kilka dni później liście opadły.

      Usuń
  8. Pieknie wyglada ta asymetryczna bluzeczka szczegolnie na tle jesiennych lisci. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka świetna, fajny kolor, dobrze Ci w takich mocnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a unique looking top, love it! xoxo
    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kolor bluzki i co najważniejsze pięknie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ci w tym kolorze, te zakładki faktycznie bardzo ładnie się układają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba przyznać, że wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Krój interesujący, a ten kolor... cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor i ciekawy krój! Przekonałaś mnie do uszycia tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zachęcam, bo bluzka jest niebanalna a jednocześnie bardzo wygodna.

      Usuń
  16. Piękny kolor i bardzo ciekawy krój - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, zastanawiałam się czy sukienka z tego wykroju będzie dobrze wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak lubisz luźne, dzianinowe sukienki, to po przedłużeniu wykroju będzie fajna sukienka:)

      Usuń
  18. Nawet mam ten numer Burdy ale nie rzuciła mi się w oczy ta bluzka. W twoim wykonaniu bardzo przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w Burdzie nie jest ona za dobrze wyeksponowana. A to ciekawy i wygodny ciuch. Dziękuję:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger