Dwustronna letnia bluzka po małej poprawce

Szorty już mam skończone, jeszcze tylko pozostało mi je sfotografować i opublikować. A z tej radości, że wreszcie udało mi się zakończyć pracę nad nimi zabrałam się za drobną krawiecka poprawkę bluzki. Top jest mojego własnego projektu i wykonania, powstał po połączeniu ze sobą 2 różnych bluzek. Pokazywałam go na tym blogu około rok temu (tutaj: http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2013/05/dzis-zaczyna-sie-maj.html ). Okazało się z czasem, że pomysł z dłuższym tyłem nie był jednak najlepszy i nie dawał takich efektów, jakich oczekiwałam. Dlatego tył bluzki został skrócony do tej samej długości, co przód. Cała reszta topu pozostała bez zmian. Oto, jak wygląda różnica:


. Przy okazji prezentacja topu na nowej, kilka kilo lżejszej w porównaniu do ubiegłego roku sylwetce:





Takie oto fantazyjne wykończenie dołu bluzki pozostało niezmienione:


Miłego weekendu wszystkim życzę:)

22 komentarze:

  1. Sexy doll like the comfy outfit.
    http:// tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny letni komplet, bardzo Ci w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do topu potrzeba tylko słonecznych i ciepłych dni. Ładnie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą takie jeszcze, całe wakacje przed nami:) Dziękuję bardzo Joasiu

      Usuń
  4. Świetny komplecik a figurka super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jesteś szczuplutka <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość nie zna granic. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa Basiu:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. What a cute top! I really love that flower print and flutter hem!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluzka i fantastyczna sylwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna ta bluzeczka, ślicznie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł z tą bluzeczką :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nie lubię zmieniać gotowej odzieży. Chyba że sama już wcześniej coś zepsuję albo mi się myślenie zmieni ;)
    ładne rzeczy szyjesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. super fajnie...;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger