Szorty z Burdy na dwa sposoby

Szorty, które dziś pokazuję zostały wykonane na podstawie wykroju # 129 z Burdy 2/2013. Spodobał mi się oryginalny fason, fakt, że są szerokie i mają kieszenie. Obcisłych krótkich spodni na lato mam już w końcu całkiem sporo, więc zawsze jakieś urozmaicenie będzie:) Natomiast po raz pierwszy szyłam fason z karczkami biodrowymi, więc też czegoś nowego przy okazji się nauczyłam. Materiał, który został użyty do ich wykonania to len z domieszką prawdopodobnie bawełny. Uzyskałam go po skróceniu pewnej sukienki dla klientki i dostałam tą resztkę tkaniny na własny użytek, a że było to prawie 60 cm długości, na osobę niską i drobną szorty były jak znalazł:) Dodatkowo spodobał mi się ten kwiatowy wzór na nich i że zawierają sporo czerwieni. Na pewno w tłumie nie zginą:)

Spodnie pokażę w dwóch wariantach: z mniej zaprasowanymi zakładkami i z bardziej zaprasowanymi. Pierwsza wersja, to te zaprasowane tylko po części u góry, aby szorty były szersze w nogawkach:









To zdjęcie już się znalazło na facebooku strony Burda.pl:):













A tu już zakładki zaprasowane na całej długości:







Zapięcie spodni. Trochę je zmieniłam w porównaniu do oryginału, bo wszyłam metalowy suwak z ozdobą i zrobiłam dodatkowe zapięcie na zatrzask. 


A to wykończenie wewnętrznego szwu:



I wykończenie szwów wewnątrz po bokach. Podłożenia zostały przyszyte ręcznie:


Który wariant ładniejszy? Oba mi przypadły do gustu szczerze mówiąc:)

42 komentarze:

  1. Naprawdę świetne szorty! Ja też osobiście wolę mniej dopasowane fasony, a ten jest idealny. Chyba też się skuszę. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja zazwyczaj wybierałam dopasowane, ale przyznam, że już nieco mi się znudziły. Jakaś odmiana i ewolucja też muszą być :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny fason, ja wybrałabym zdecydowanie pierwszy wariant . Z taką figurką to w każdych wyglądasz świetnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne!!!! Ech nie mam tego numeru :-((((( a chcłiabym wykrój. Dla mnie fajnijesze te z mniejszymi zaprasowaniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Przyznam, że obie wersje fajnie wyglądają, ta druga wynika, że jest bardziej zgodna z wykrojem, ale bardziej rozprasowane zakładki nie rzucają się w oczy jako błąd:)

      Usuń
  4. Bardzo fajne szorty. W Burdzie nie powalały, ale Twoja wersja (pierwsza zwłaszcza!) bardzo mi do gustu przypadła. Mam trochę ładnej wiskozy, może uszyję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Miło mi to czytać. Zachęcam do spróbowania, bo to dość łatwy i wdzięczny model.

      Usuń
  5. Piękne szorty! Idealnie pasują do tej bluzeczki! Mnie się bardziej podoba wersja niezaprasowana:))
    Gratulacje za publikację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A bluzeczka też mojego wykonania. Już udaje mi się stworzyć komplety z ciuchów samodzielnie uszytych, choć przydałoby się jeszcze kilka rzeczy w jednym tylko kolorze.

      Usuń
  6. Bardzo fajne szorty, obie wersje są super. Wyglądasz czarująco, podobają mi się zdjęcia w ogrodzie- jest taki trochę dziki- lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ja też lubię takie ogrody, przystrzyżone pod linijkę są bardzo pretensjonalne, a takie mają w sobie coś wręcz tajemniczego:)

      Usuń
  7. Kiedy to było, jak miało się taką figurę... Szorty świetne :) Dla mnie wersja niezaprasowana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty genialne, obydwie propozycje:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szorty świetne na wakacje. 1 wersja chyba bardziej mi się podoba. Zdjęcia w ogrodzie - cudne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty są rewelacyjne!! Genialnie z pierwszym topem!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your look, dear! Beautiful print!
    Kisses
    Oriana

    www.stylexis.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nice outfit, you look amazing!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ,dziewczęco i na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. You rock that shorts dear, and the backdrop is fabulous!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie i baaardzo dziewczęco. Pozdrawiam Marysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie wersje piękne! Chociaż ta pierwsza bardziej dziewczęca, wygląda trochę jak spódniczka:) Szkoda, ze nie mam tego numeru, bo z chęcią bym sobie takie sprawiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) Dzięki temu mam takie 2 w 1.

      Usuń
  17. Really an amazing skirt darling!
    Kisses

    www.angelswearheels.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you darling, but that`s shorts, not skirt:)

      Usuń
  18. Beautiful look!!! I love your short!!!
    Thank you so much for your comment! would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne te szorty, no i przesliczne zdjecia. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much for your visit and comment!!!
    Sorry but, I don't see you in my followers list! please checking and I follow you back.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You`re welcome dear:) Chec out the Google Readers and bloglovin:)

      Usuń
  22. Obie wersje ladne!! Wygladsz w nich bardzo ladnie:):) Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger