Bransoletki dla mamy


Nic już dawno nowego nie pokazywałam na blogu, bo ostatnio moja pracownia została zamieniona w fabrykę Świętego Mikołaja. W tym roku, z okazji świąt Bożego Narodzenia, postanowiłam niektórych obdarować własnoręcznie wykonanymi prezentami. Praca nad każdą rzeczą wymaga wtedy dodatkowego skupienia, więc swoje własne uszytki odłożyłam na razie na dalszy plan.W międzyczasie szyję pewną sukienkę, którą planuję założyć na sylwestra, ale o niej więcej napiszę, jak skończę:)

Mamie postanowiłam podarować pod choinkę dwie ozdobione tasiemkami bransolety. Jedna jest czarno- złota, przywodząca na myśl styl barokowy. Druga jest czarna atłasowa (z lamówki), dodatkowo ozdobiona cekinami w tym samym kolorze. Cekiny zostały oczywiście naszyte na materiał już po owinięciu bransolety.


Moja mama nosi dodatki do ubrań raczej na specjalne okazje, niż na co dzień. Nie przepada za nazbyt ekstrawaganckimi i wymodzonymi zdobieniami i woli coś znacznie bardziej stonowanego, co do wielu rzeczy będzie pasowało przez znacznie dłużej niż jeden sezon. Mamy jednak czas świąteczny, za trochę zacznie się karnawał, a mama nie kupuje sobie dużo biżuterii. Dlatego od razu wpadłam na pomysł, aby zrobić dla niej bransolety utrzymane w czarno- złotej kolorystyce, eleganckie, ale też i dzięki zastosowaniu materiałów bardzo wygodne i lekkie.

Ponieważ rozdawanie prezentów jutro dopiero, a chciałam bardzo pochwalić się Wam, jak prezenty gwiazdkowe wyglądają, postanowiłam zrobić sesję zdjęciową świąteczną. Było tylko jedno "ale": otóż nie chciałam robić zdjęć z mikołajami, choinkami, reniferami czy bałwankami, których widok ostatnio jest aż nazbyt częsty. Chciałam bardziej oryginalną sesję, więc wpadłam na pomysł, aby
bransolety prezentowała dziś Aniela:







Aniela (imię to wymyśliłam dopiero dziś podczas przeglądania zdjęć) to lalka- pozytywka, którą dostałam na mikołajki. Okazała się świetną modelką i do świątecznych zdjęć pasuje według mnie idealnie:)

Myślę, że zaprojektowałam rzeczy, które będą się mamie podobać, ale... jutro się okaże, czy na pewno:) Trzymajcie kciuki;)

Kochani moi, chcę Wam dziś także złożyć życzenia: radosnych, miłych, cudownych świąt Bożego Narodzenia. Niech będzie to przede wszystkim czas magiczny, pełen okazji do spotkań z bliskimi Wam ludźmi:)

34 komentarze:

  1. I Tobie życzę cudownych Świąt Bożego Narodzenia! :-) Bransoletki są super, na pewno się spodobają! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) :) Spodobały się, nawet nie tylko mamie na szczęście:)

      Usuń
  2. Piekne bransoletki , mama będzie zadowolona. Anielka cudna. Życzę Tobie rownież wspaniałych , spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia:) Mama na szczęście była zadowolona, a nawet i innym bransolety wpadły w oko:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. Cudowne cacka. Jeszcze raz moja droga radosnego, rodzinnego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie bransoletki mogłabym mieć w szkatułce! Są piękne i mama na pewno będzie zachwycona!!!
    Pogodnych Świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz:) Mamie na szczęście się bardzo spodobały. Dziękuję i wzajemnie:)

      Usuń
  5. Spokojnych Świąt! Mama będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!
    Wesołych Świąt, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, jestem pewna że się spodobają:) u mnie też dla mamy prezent handmade ale narazie nie mogę pokazać na blogu bo by się wydało ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, spodobały się:) Moja mama nie wie o blogu, więc póki co mogę tutaj te prezenty pokazywać przedpremierowo. Wzajemnie:)

      Usuń
  8. Śliczne i aniołek też Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jaki Przepiękny aniołek :) WESOŁYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  10. W aniołku si,ę zakochałam :) Wesołego Sylwestra :)

    Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne bransoletki :) a obdarowani na pewno ucieszyli się z własnoręcznie zrobionych prezentów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, zdecydowanie się ucieszyli, na szczęście;)

      Usuń
  12. Bardzo ladne i eleganckie bransoletki. Powiedz czy spodobaly sie mamie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak, bardzo się mamie spodobały, cioci i kuzynce, które były u nas na wigilię także;)

      Usuń
    2. Czyli mozna liczyc, ze wkrotce zobaczymy inne podobne rekoczyny ;)

      Usuń
    3. Można:) Tym bardziej, że chodzi mi po głowie, aby sobie zrobić taką czarno- złotą:)

      Usuń
  13. Piękne bransoletki!! Ale ten anioł mnie najbardziej oczarował!! ;-) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bransoletki, pasują do wielu kreacji wieczorowych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger