Bluzka damska fioletowa z falbaną.

Jest to top, który pokazywałam już kiedyś tutaj. Powstał po przerobieniu spódnicy z sh, jednak, jak już na stronie Burda.pl opisywałam, było z nim trochę pracy. Spódnica była prosta, ja natomiast boki dopasowałam w ten sposób, aby nadać bluzce kształt litery A. Ponownie przyszyłam koronkę i falbanę na dole, bo w oryginale ta część się z jednej strony odpruwała.



Powyższe zdjęcia robione były na wiosnę tego roku. Teraz zrobiłam dodatkowe, prezentujące bluzkę w wydaniu na sezon jesień- zima i w nieco lepszym oświetleniu. Ona sama w sobie jest z wyglądu taka, że bardziej pasowałaby do kategorii ubrań na wyjście wieczorem. Postanowiłam ją trochę stonować i przy okazji pokazać, że nadaje się ona również na co dzień. Stylizację, którą prezentuję ubrałam niedawno na zajęcia na uczelni:






Na tych zdjęciach falbana i naszywki na materiale z tego samego materiału są bardziej błyszczące, niż w rzeczywistości. Jest to spowodowane tym, że fotografie robione były z użyciem lampy błyskowej, aby uzyskać nieco lepsze oświetlenie, tak ważne przy pokazywaniu detali ubrania.

26 komentarzy:

  1. Już Ci to pisałam, ale powtórzę jeszcze raz. Jesteś naprawdę i zdolna i pomysłowa. Piękna Ci wyszła ta bluzeczka, no i faktycznie nadaje się na różne okazje. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna bluzka i bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosnego świętowania - dla Ciebie i Twoich bliskich. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Falbana jest super, niedawno uszyłam sobie taką bluzkę, która okazała się całkiem niekiepską sukienką. Jakoś nie potrafię ocenić długości na niezszytych elementach wykroju, mimo że stoję przed lustrem i przykładam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) ja kiedys tak mialam, tyle ze w moim wydaniu rzeczy wychodzily za krotkie bo notorycznie zapominalam o zapasach szwow:)

      Usuń
  4. Bardzo ładna bluzka, super modna teraz!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Mamy taka pore roku ze blyszczec to wrecz nawet trzeba:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Dobry pomysł z przerobieniem spódnicy na bluzkę :) Wyszło oryginalnie i ciekawie :) Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bluzeczka. Rownie dobrze prezentuje sie sama jak i pod sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny top wyszedł, podoba mi się bardzo ta falbana która dodaje wiele uroku całości. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu bardzo:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Ze spódnicy zrobić bluzkę! Ja to nie umiałabym nawet zszyć sobie czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka prób i będziesz umiała, ja sama zaczynałam od zera:)

      Usuń
  9. Prześliczna ta bluzeczka jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzka, bardzo twarzowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo romantyczna ta bluzeczka...falbanki są super kobiece, a taka dołem fajnie podkreśla biodra i talię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zawsze uważałam, że falbany są niezwykle urocze i dodają kobiecości:)

      Usuń
  12. Bluzeczkę już komentowałam, a teraz zapraszam Cie na niespodziankę do mnie :)))

    http://firannaszyje.blogspot.com/2013/12/kolejne-2-wyroznienia-liebster-blog.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pamięć, zajmę się wyróżnieniem w wolnej chwili:) Pozdrawiam:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger