Broszka z kokardą czarno biała

Początkowo moje zainteresowania w kierunku DIY przejawiały się w projektowaniu i szyciu dodatków. Z tego okresu pozostało mi kilka broszek i jeden naszyjnik, które wyszły mi całkiem dobrze i dzięki temu większość z nich zakładam czasami do różnych kreacji. Oto jeden z bardziej udanych i ulubionych projektów- broszka z kokardą.  Powstała ona po zszyciu ze sobą ręcznie czarnej tasiemki i białej lamówki- dla klasycznego zestawienia kolorystycznego:) Środek ozdobiłam trzema guzikami w kolorze srebrnym, dzięki czemu całość zyskała nieco bardziej wyrafinowany wygląd. Tak prezentuje się ona z bliska:




A tak prezentuje się na ubraniu. Zestawiłam ją razem z czarno białą bluzką własnego projektu i myślę, że ładnie razem wyglądają:) 




Przyznam, że robienie takich dodatków to fajna rzecz dla osób początkujących. Nie wymagają one dużych ilości materiałów, w związku z czym koszt ich wykonania nie musi być wysoki. Co za tym idzie, gdy coś się nawet zniszczy, żal będzie mniejszy, niż po dewastacji większej tkaniny. A materiały na dodatki są równie ciekawe i różnorodne, jak tkaniny z kuponu, można się o tym przekonać w każdej dobrze zaopatrzonej pasmanterii. Nie trzeba nawet posiadać maszyny do szycia, gdyż tak naprawdę wszystko da się wykonać za pomocą igły do szycia ręcznego i nici. Przy okazji, stanowią możliwość sprawdzenia, czy ma się odpowiedni poziom cierpliwości do takiej pracy i czy szycie i projektowanie to na pewno jest to, co interesuje:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo efektowna, te guziczki są świetne : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysl, ale jak bys moze dala ta kokardke na srodku, w miejscu polaczenia obu materialow, tez mogloby byc fajnie buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie przypinam zazwyczaj w takim miejscu broszki, ale masz ciekawy pomysł:)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa ozdoba, guziki to wisieńki na torcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna broszka, jest na pewno świetnym dopełnieniem klasycznych stylizacji! Z Twoją czarno-białą bluzką też pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Do gładkich rzeczy najlepiej się ją nosi, wtedy urozmaica całość:)

      Usuń
  5. Bardzo ładna i broszka i bluzka.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutka :) A przy okazji zapraszam do mnie na Candy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak sobie myślę że chyba nigdy nie miałam na sobie broszki ;) Masz rację, że takie ozdóbki sa super dla początkujących albo dla kogoś kto chce zaoszczędzić ;) [Ja chciałam się zabrać kiedyś za robienie bransoletek ale nic z tego nie wyszło póki co, szycie mnie pochłonęło :) ]
    bardzo ładna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że sama za robienie ozdób zabieram się ostatnio sporadycznie, bo wolę szyć ubrania:) Niemniej, ostatnio przyszło mi do głowy kilka ciekawych pomysłów, które postanowiłam zrealizować, więc coś nowego pewnie tu za jakiś czas zaprezentuję:) Dziękuję:)

      Usuń
  8. Broszka pięknie prezentuje się z bluzką. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja to bym ją zaraz do jakiegoś kapelusza doczepiła, ale na bluzce też ładnie wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Broszka to o tyle fajna ozdoba, że opcji jej noszenia jest multum:) Ja najchętniej przyczepiam ją do bluzki w takim miejscu, jak na zdjęciu, ewentualnie po lewej stronie:)

      Usuń
    2. No właśnie, można z nią poszaleć, nie to co z kolczykami;)

      Usuń
  10. No i bardzo ładnie się prezentuje!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Broszka - kolejne Twoje cacko. Piszesz Tamaro, że to dla początkujących. No super , ale trzeba mieć jeszcze Twój talent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Barbarossa za każde Twoje miłe słowo:) Wiesz, nie wie ten, kto nie spróbuje, więc na pierwszy ogień, aby się przekonać kto dysponuje talentem, to trzeba sprawdzić w praktyce:) Polecam takie małe rzeczy. Pozdrawiam również:)

      Usuń
  12. Broszka jest piękna i bardzo ładnie komponuję się z tą śliczna bluzka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i witam Cię na moim blogu:) Pozdrowienia

      Usuń
  13. śliczna broszka, taka elegancka. a tkaninę już taką kupiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Pikowanie to wygląda bardzo efektownie:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger