Wiskozowa koszula w kwiaty

Na chwilę będzie przerwa od przeróbek. Myślałam, że jeszcze jedną pokażę, ale będzie musiała poczekać:) 

Podczas wakacji kupiłam w sklepie Bławatek białą, cienką tkaninę wiskozową w kwiaty. Z przeznaczeniem na koszulę od razu. Pozostało mi tylko zdecydować się na odpowiedni model i wybór padł na numer 1 z gazety Szycie 5/2018. Od siebie zamieniłam tylko mankiety na falbanki i wolałam zrobić zapięcie na guziki, niż na zatrzaski. 

Jej szycie pomimo drobnych modyfikacji było bezproblemowe, to też zostało ukończone bardzo szybko. Nie mogłam się oprzeć  wrażeniu, że w gazecie rękawy wydawały się sporo szersze. Może jednak odpowiada za to materiał, moja wiskoza jest cienka i lejąca się, a na zdjęciu w gazecie materiał jest ewidentnie lekki i bardziej sztywny. Na podstawie tego samego wykroju szyję druga bluzkę, z innej tkaniny, więc będę miała jakieś porównanie:)

Koszula jest bez zaszewek, o luźnym fasonie. Dzięki temu jest wygodna i wpasowuje się w obecny trend na luźne ubrania:)

koszula damska

koszula w kwiaty

To falbana, którą ozdobiłam rękaw: 


 

Postawiłam na szew francuski, który przy cienkich tkaninach doskonale się sprawdza i estetycznie wygląda: 

Guziki wybrałam średniej wielkości, przezroczyste :







A takie są rękawy wg. gazety: 


17 komentarzy:

  1. What a beautiful blouse! Your work always inspires me!!

    akiko
    www.akikohiramatsu.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mario piękna koszula i bardzo twarzowa.:)
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny print, sama wolę taliowane fasony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no zależy kto co lubi, moim zdaniem i takie i takie się przydają:)

      Usuń
  4. Piękna koszula i bardzo pomysłowe wykończenie rękawów :) Jaki rozmiar z "Szycia" użyłaś do tej koszuli? 38, czy jednak zmniejszałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wybrałam 38, nic nie zmniejszałam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger