Listopadowe stylizacje

Tym razem stylizacji mało, zaledwie 3, więc podsumowanie będzie bardzo krótkie. Z dobrych wiadomości mam taką, że udało mi się odzyskać aparat i mogę wracać do publikowania wpisów o uszytych rzeczach. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to cieszy:) Ale póki co, stylizacje listopadowe.

Z okazji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości postanowiłam ubrać się w kolory patriotyczne i w ten sposób świętować w domowym zaciszu. Ta stylizacja to taka klasyka z pazurem, żeby nie wyglądać, jakbym szła na apel do szkoły. Sukienka jest czerwona, bluzeczka pod spodem ma falbany i ozdobiłam ją dodatkowo kokardą przy szyi. Do tego, aby nogi nie zmarzły listopadową porą, buty za kolano.


Bluzka: DIY
Sukienka: DIY
Buty: Reserved
Kokarda: DIY

Phenomenal Us i wyzwanie o paryskim szyku. Otóż ja go widzę właśnie w ten sposób. Jest czerń, ale niebanalna. Tutaj zamiast małej czarnej jest bluzka gorsetowa z koronki i spódnica welurowa z falbanami. Do tego kabaretki, buty na obcasie i sznur pereł. Taki zestaw na imprezę w Paryżu w stylu retro:)


Top: n/n
Spódnica: n/n
Naszyjnik: n/n
Kabaretki: Calzedonia
Buty: Prima Moda

Ostatnia uwieczniona stylizacja w listopadzie także powstała na potrzeby wyzwania Phenomenal Us. Tematem była zieleń, jeden z moich ulubionych kolorów, który podoba mi się w absolutnie każdym odcieniu i o każdej porze roku. W tym sezonie podobno jest nawet jednym z najbardziej "hot" kolorów, więc dodatkowo tymczasowo wpisuję się w powszechnie obowiązujące trendy:)


Płaszcz: Orsay
Bluzka: DIY
Spódnica: DIY
Buty: Reserved
Torebka: CCC

18 komentarzy:

  1. Czerwona sukienka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W czerwonej sukience wyglądasz szałowo! Bluzka pod spodem i kokarda dodają ekstrawaganckiego pazura :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , cieszę się, że udało mi się taki efekt osiągnąć :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci w czerwieni :), ale paryski styl też uroczy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. W czerwonej kiecce rewelka. Czerwony kolor dla brunetek jest zawsze strzałem w dziesiątkę. Pozostałe stylizacje też sa świetne , ale ta czerwona sukienka rzuca się od razu w oczy . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, tym bardziej, że ja kocham czerwień:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne stylizacje :D wszystkie mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć,
    Przepiękne te sukienki. Pięknie na Tobie leżą. I podkreślają Twoje kształty. Świetnie Ci wyszły :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. You look fab in that red dress!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby listopadowe, a i w grudniu bardzo aktualne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Szycie Marii Tamary , Blogger